Ik vind m stiekem wel leuk haha! Een beetje ronddraaien in de leegte, heerlijk!
Nice. Nog nooit gezien. Thanks 
Heel mooi die Chopard. Zag dat de prijs $23.200,- was. Uiteraard heel veel geld, maar vergeleken met PP, ALS etc. tegelijk ook héél veel waar voor je geld.
Ik zou vandaag graag de F.P. Journe FFC 2023 dragen. François Paul doet hier wel een beetje een ‘Patekje’ omdat dit feitelijk een kopie is van zijn ‘Only Watch’ uit 2021, maar goed. Met dit model bewijst hij maar weer eens aan de absolute top te staan. Wat mij betreft echt een levende legende. Kijk dan!
Iets bereikbaarder dan de FPJ FFC 2023
is de ‘nieuwe’ galet van Laurent Ferrier. Ietwat aan de maat (40mm) voor de klassieke looks, maar verder prachtig. Dat Louis Vuitton uurwerk (LF koopt deze uurwerken van Fabrique du Temps - eigendom van LV) blijft toch wel een héle mooie.
oooh yes please
Heel mooi die Chopard. Zag dat de prijs $23.200,- was.
Dat zal vrij aardig kloppen, vandaag de Boutique van Chopard gesproken, die wisten het nog niet
Morgen gaat die medewerker naar Geneve en beloofde zsm alle info meteen te mailen naar mij.
Wat betreft aanvragen ben ik momenteel nr1 voor deze boutique only.

Misschien de GMT maar eens een uppie gaan geven… 
Dat zal vrij aardig kloppen, vandaag de Boutique van Chopard gesproken, die wisten het nog niet
Staat inmiddels op hun website:
Wat betreft aanvragen ben ik momenteel nr1 voor deze boutique only.
Gaaf zeg. Nog beter dan het origineel - met name door het verdwijnen van het datumvenster.
Wat is dat lucent steel?
lucent steel
Fancy staal wat ook gebruikt wordt voor de Alpine Eagle.
Bijzonder is meer dat er nog nooit eerder een LUC 1860 in deze maatvoering gemaakt is in staal.
Geen datum meer, massief gouden dial met hand guilloche, Poinçon de Genève hallmark, double barrel 65 uur gang reserve, 22KT rotor.
En dat allemaal in een perfecte 36.5MM case met 8.2 hoogte.
Pwoh.
Dat Louis Vuitton uurwerk (LF koopt deze uurwerken van Fabrique du Temps - eigendom van LV) blijft toch wel een héle mooie.
Leuk, dat wist ik niet! Wellicht krijg je korting op een tas bij aanschaf van een horloge? 
Maar LF blijft fantastisch hoor, zo mooie ingetogen schoonheid.
Fancy staal
en wat is dat? haha
Bijzonder is meer dat er nog nooit eerder een LUC 1860 in deze maatvoering gemaakt is in staal.
Geen datum meer, massief gouden dial met hand guilloche, Poinçon de Genève hallmark, double barrel 65 uur gang reserve, 22KT rotor.
En dat allemaal in een perfecte 36.5MM case met 8.2 hoogte.
Ja! Prachtig!