Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

helemaal eens!

1 like

Lekker :heart_eyes:

Maare wat kost dit ongeveer?

Ik ben vanavond aan t kwijlen over iets wat ik af en toe hier heb laten zien. Guilloche door Benzinger. Te groot? Wss wel. Boeit t me wat? Nee.

Wat? Complicatie wat men hier niet vaak ziet

Tsja. Ditte. Ik blijf er bij vlagen bij terug komen. :sweat_smile: En dan klopt t hart toch weer wat snellerZ

Misschien moet ik gewoon ergens q4 deze horlogemaker maar een mail sturen en klaar. Zou t bepaald niet erg vinden.

Gravering. Ja graag

4 likes

Dat is nog onbekend, maar dat valt aardig in te schatten.
Hier ga ik serieus werk van maken.
Stalen kast 36.5MM en die dial!
Prachtig uurwerk ook.

2 be continued.

2 likes

Concorde

2 likes

Dank je, ga ik eens opzoeken :ok_hand:t2:

1 like

Mooi! Maar ik zou me gaan irriteren aan die secondewijzer…… wat een gedrocht is dat.

1 like

Eindelijk een Santos Medium met een andere kleur dial dan wit! Doe maar die dan :smile:

13 likes

Ik vind m stiekem wel leuk haha! Een beetje ronddraaien in de leegte, heerlijk!

1 like

8 likes

Nice. Nog nooit gezien. Thanks :+1:t2:

1 like

De nieuwe O P 41, nu al met de bijnaam The ‘Funny Balls’ :v::sunglasses:

Allemaal een Breezertje voor de schrik?! :grin:

4 likes

de nieuwe titanium lake suwa :sunglasses:

21 likes

OP :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Heel mooi die Chopard. Zag dat de prijs $23.200,- was. Uiteraard heel veel geld, maar vergeleken met PP, ALS etc. tegelijk ook héél veel waar voor je geld.

Ik zou vandaag graag de F.P. Journe FFC 2023 dragen. François Paul doet hier wel een beetje een ‘Patekje’ omdat dit feitelijk een kopie is van zijn ‘Only Watch’ uit 2021, maar goed. Met dit model bewijst hij maar weer eens aan de absolute top te staan. Wat mij betreft echt een levende legende. Kijk dan!

3 likes

Iets bereikbaarder dan de FPJ FFC 2023 :point_up_2:t2: is de ‘nieuwe’ galet van Laurent Ferrier. Ietwat aan de maat (40mm) voor de klassieke looks, maar verder prachtig. Dat Louis Vuitton uurwerk (LF koopt deze uurwerken van Fabrique du Temps - eigendom van LV) blijft toch wel een héle mooie.

19 likes

BB58 925 met deze band :heart_eyes:

6 likes

Style is never out of fashion

20 likes

15 likes

:pray:t5: oooh yes please

1 like

Dat zal vrij aardig kloppen, vandaag de Boutique van Chopard gesproken, die wisten het nog niet

Morgen gaat die medewerker naar Geneve en beloofde zsm alle info meteen te mailen naar mij.
Wat betreft aanvragen ben ik momenteel nr1 voor deze boutique only.
:sunglasses:

Misschien de GMT maar eens een uppie gaan geven… :face_with_hand_over_mouth:

9 likes