Staat inmiddels op hun website:
Gaaf zeg. Nog beter dan het origineel - met name door het verdwijnen van het datumvenster.
Staat inmiddels op hun website:
Gaaf zeg. Nog beter dan het origineel - met name door het verdwijnen van het datumvenster.
Wat is dat lucent steel?
Fancy staal wat ook gebruikt wordt voor de Alpine Eagle.
Bijzonder is meer dat er nog nooit eerder een LUC 1860 in deze maatvoering gemaakt is in staal.
Geen datum meer, massief gouden dial met hand guilloche, Poinçon de Genève hallmark, double barrel 65 uur gang reserve, 22KT rotor.
En dat allemaal in een perfecte 36.5MM case met 8.2 hoogte.
Pwoh.
Leuk, dat wist ik niet! Wellicht krijg je korting op een tas bij aanschaf van een horloge?
Maar LF blijft fantastisch hoor, zo mooie ingetogen schoonheid.
en wat is dat? haha
Ja! Prachtig!
Ik wil morgen wel een keertje titanium proberen.
of deze…
enne… ben ik ook de enige die een beetje verbaast was dat die IWC 2,5k duurder is dan die Rolex?
Ja
Hier nog 1. Dat slaat nergens op.
Dat de IWC straks onder list te krijgen is en de Rolex ruim erboven, maakt daarin niet uit.
helemaal eens, beetje gekke prijsstelling zo
Ja? Mooier dan de oorspronkelijke versie?
Ik vind het sowieso een heel goed en geslaagd horloge dat anders is dan anders. Ik zal morgen eens kijken naar die eerdere versies. Ik vind het het gebruik van verschillende materialen voor de bezel en de kast in eerste instantie… uhm… wennen.
Een van de aller- allermooiste horloges denk ik. Passen zal wel heel lastig worden, maar vergeet niet een fotootje te maken mocht het lukken