@JacksonT: voor mij een van de verassingen van w&w. Ik twijfel wel over de dikte van de bezel.
OT
Minder uniek dan de regulator maar toch ook mooi.
@JacksonT: voor mij een van de verassingen van w&w. Ik twijfel wel over de dikte van de bezel.
OT
Minder uniek dan de regulator maar toch ook mooi.
Ik ga hem graag eens bekijken! Snap opzich wat je bedoeld. Misschien valt het mee! Als ik naar de dikte van de lugs kijk, valt het mij mee
Interessant- ken ik nog helemaal niet.
Oef!
Zo dacht ik er ook over… maar het merk qua horloge “heritage” zegt me zo niets. Maar van de andere kant; belangrijkste is dat ik iets mooi vind
Zo is het helemaal!
Mooi gedaan, maar hij probeert net een tandje te veel op een aquanaut te lijken vind ik
Erg mooi
Alleen als ik m zie. Godver🥹🥹
Ik kreeg er in een tijdsbestek van 10 min 2 aangeboden als inruiler op mijn rootbeer. Alleen @Jurk gaat mij ontvrienden als ik dat doe. Ik twijfel nog.
Maar deze wil ik ook wel, minimaal een dagje:
Sorry.
Is 41mn hè. Kan gewoon. Wat tof!
En dan de 44mm zenith ernaast. Heb ik toch nog een te groot ding. Beetje compenseren.
Enicar ultrasonic,oud erfstukje die tot mijn verbazing gewoon prachtig op tijd loopt
Zit er wel aan te denken om de wijzers opnieuw van lumen te laten voorzien,wat eruit gebrokkeld is dat zal radium zijn en nog in de kast rondzwerven,voorzichtigheid geboden dus
Ja, dan blijven we gewoon vrienden.
mooi man beetje patek look