Zo is het helemaal!
Mooi gedaan, maar hij probeert net een tandje te veel op een aquanaut te lijken vind ik 
Erg mooi ![]()
Alleen als ik m zie. Godver🥹🥹
Ik kreeg er in een tijdsbestek van 10 min 2 aangeboden als inruiler op mijn rootbeer. Alleen @Jurk gaat mij ontvrienden als ik dat doe. Ik twijfel nog.
Maar deze wil ik ook wel, minimaal een dagje:
Sorry.
Is 41mn hè. Kan gewoon. Wat tof!
En dan de 44mm zenith ernaast. Heb ik toch nog een te groot ding. Beetje compenseren.
Enicar ultrasonic,oud erfstukje die tot mijn verbazing gewoon prachtig op tijd loopt 
Zit er wel aan te denken om de wijzers opnieuw van lumen te laten voorzien,wat eruit gebrokkeld is dat zal radium zijn en nog in de kast rondzwerven,voorzichtigheid geboden dus 
Ja, dan blijven we gewoon vrienden.
mooi man beetje patek look
Piaget heeft heel lang records gebroken met de dunste uurwerken in de altiplano! Ik vind het merk zeer ondergewaardeerd, en ze kunnen uurwerktechnisch zeker heel veel! Ik vind het een prachtig merk!
En heel veel uurwerken geleverd aan Cartier. Onbegrijpelijk dat ze niet meer te zien zijn hier. Weinig info van te vinden op vintage gebied kan er iets mee te maken hebben.
Krijg steeds meer het gevoel, dat er in ieder geval wel eens een 3de seamaster bij kan komen in jou collectie 

Nice, deze staat stiekem ook redelijk bovenaan mijn lijstje 
Ik vind ze cheeky steeds leuker worden, ook echt een van de weinig seiko’s die mij nog trekt 
Is die boomstam van jou? Want het horloge lijkt helemaal niet zo groot 
Kan heel goed zijn