Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Piaget heeft heel lang records gebroken met de dunste uurwerken in de altiplano! Ik vind het merk zeer ondergewaardeerd, en ze kunnen uurwerktechnisch zeker heel veel! Ik vind het een prachtig merk!

11 likes

En heel veel uurwerken geleverd aan Cartier. Onbegrijpelijk dat ze niet meer te zien zijn hier. Weinig info van te vinden op vintage gebied kan er iets mee te maken hebben.

4 likes

Krijg steeds meer het gevoel, dat er in ieder geval wel eens een 3de seamaster bij kan komen in jou collectie :joy::eyes:

Nice, deze staat stiekem ook redelijk bovenaan mijn lijstje :drooling_face:

Ik vind ze cheeky steeds leuker worden, ook echt een van de weinig seiko’s die mij nog trekt :joy:

1 like

Is die boomstam van jou? Want het horloge lijkt helemaal niet zo groot :joy:

1 like

Kan heel goed zijn :laughing:

1 like

Er zijn zoveel hints :joy:
Maar de grote vraag is, welke komt er als eerst volgende? :eyes:

Who’s frist
  • Groen
  • Wit

0 stemmers

Nice! Wel de witte graag :ok_hand:

Geen idee om eerlijk te zijn. Al denk ik ook sterk over die santos na 🫣

1 like

Hohohoooo is ff ik had het over de seamasters vriend :eyes::joy:

Maar goed snap het ook wel die staat momenteel met kop en schouder boven aan mij lijst :joy::ok_hand:t2:

Ok ok 🫣 Wit is makkelijker te vinden dus zou eerst wit worden :ok_hand:

1 like

Wel jammer van die listprijs :woozy_face:

1 like

Jah klopt hoor niet vaak dat iemand zo ff 1…2…3… een groen op pikt

Jah eens, maar geen idee of er wat van de prijs valt af te praten, op chrono blijven ze tot zover ook wel redelijk waarde vast volgens mij

Ze komen wel vaker voor de laatste paar weken…Er stond hier een tijdje geleden een ongedragen groene te koop maar zie hem niet meer. Denk dat die naar een grijze dealer van op het forum gegaan is :innocent:

1 like

Als je de eerste 2 seamasters bij zelfde ad weg hebt gewoon ff bellen. Je hebt al een klanten geschiedenis bij ze dan, moet dan niet z’n probleem zijn lijkt me dat ze een groene voor je te regelen :joy:

Zou hem wel kopen met de kop er reeds af :laughing: heb 3 kids die kosten me al genoeg zo :joy:

1 like

Hahah Jah nee Idd dan moet je vooral geen volle mep willen betalen :joy:
Ik heb pas 1 dus valt het nu wel weer mee, maar voor de geboorte heb ik wel ff al m’n ribben er uitgetrokken en in de baby winkel achter gelaten 🥲

Goed plan :blush:

7 likes