Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Schitterende release dit :heart_eyes:

3 likes

15 likes

Ik vind het jammer dat het meest perfecte zalm/koperkleurige horloge wat ik in lange, lange tijd gezien heb ook direct 23.000 ballen moet kosten. Mijn smaak zit me in financiële zin danig in de weg. Maar 36x8mm, en dan een micro-rotor, guilloche die asymmetrisch is, juist geplaatste secondewijzer, en dan ook nog in m’n favoriete materiaal, gewoon blank staal. Prachtig. Een mens zou gaan sparen.

Enige minpuntje is de hoeveelheid tekst op de bruggen van het uurwerk. Dat vind ik een aanfluiting, dat uurwerk spreekt voor zich. Daar hadden ze het bij een vermelding van LUC Chopard moeten houden met een Geneva seal er onder, en meer niet.

7 likes

Het was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen, maar je hebt zeker gelijk.

Tot het zover is, doe ik het graag met de Kurono Toki (37mm). Geen bijzonder uurwerk, maar gelukkig ook een dichte achterkant. Kast en wijzerplaat zijn echt prachtig.

1 like

Leuk ding zeg!

1 like

Voor zo’n bedragen wil je dat het wel allemaal
klop. Zeker als je bedenkt wat je met dat geld nog kan doen :wink:

Je hebt gelijk over de tekst, maar op zich zou ik er nog mee kunnen leven. Voor de rest is hij wel prachtig… de maat, de wijzerplaat, de afwerking. 1 van de mooiste in deze prijsklasse :blush:

2 likes

De vandaag gepresenteerde nieuwste van straum……… 39mm x 11,3 mm dik…… die wijzerplaat is zo vet! De blauwe wil ik maar die rode (special edition icm fratello) lijkt me ook wel leuk om een dagje te proberen. Die kan je overigens maar gedurende de eerste week bestellen. Daarna niet meer.

13 likes

Supermooi horloge maar voor mij geen horloge in die prijsklasse zonder stalen band of iets dergelijks :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vandaag mag het deze zijn.

21 likes

De kleinere maat is wat voordeliger Vincent :wink:Maar minstens zo mooi :heart_eyes:

1 like

Misschien toch nog maar een deze vandaag. Ik heb hem al in het verleden gehad, maar hij kon nooit winnen tegen de BB58. Maar nu ik geen 58 meer heb, is het misschien wel de moment om het nog eens te proberen :thinking:

8 likes

Zo dan prachtig!

Tof hoor! Die Fartello samenwerkingen zijn wel in een poep en een scheet uitverkocht tegenwoordig.see what I did there Dus als je hem wilt moet je er snel bij zijn volgens mij.

1 like

:grimacing:

2 likes

Sorry ik heb jonge kinderen :joy:

4 likes

Ik ook wel

1 like

Deze fraaie 28.9 graag :blush:

(wel zonder die kralenbende ernaast :grimacing:)

11 likes

Gelukkig hoef ik het niet te ruiken.

In dit geval is het een limited edition in tijd en niet in aantallen. Het horloge is de hele eerste week van de introductie te bestellen. Daarna niet meer.

1 like

Nou…

11 likes

Mmm. Klinkt logischer om dan de BB58 terug te kopen?

1 like