Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Vandaag mag het deze zijn.

21 likes

De kleinere maat is wat voordeliger Vincent :wink:Maar minstens zo mooi :heart_eyes:

1 like

Misschien toch nog maar een deze vandaag. Ik heb hem al in het verleden gehad, maar hij kon nooit winnen tegen de BB58. Maar nu ik geen 58 meer heb, is het misschien wel de moment om het nog eens te proberen :thinking:

8 likes

Zo dan prachtig!

Tof hoor! Die Fartello samenwerkingen zijn wel in een poep en een scheet uitverkocht tegenwoordig.see what I did there Dus als je hem wilt moet je er snel bij zijn volgens mij.

1 like

:grimacing:

2 likes

Sorry ik heb jonge kinderen :joy:

4 likes

Ik ook wel

1 like

Deze fraaie 28.9 graag :blush:

(wel zonder die kralenbende ernaast :grimacing:)

11 likes

Nou…

11 likes

Mmm. Klinkt logischer om dan de BB58 terug te kopen?

1 like

Dat is een idee. Maar niet vooraleer ik de Ingenieur om gehad heb. Anders heb ik weer 2 zwarte horloges op staal die gaan concurreren :thinking:

Wat een luxeproblemen weer :zipper_mouth_face:

1 like

11 likes

4 likes

Ik zat vorige keer te kijken naar de samenwerking Fratello × Nivada Grenchen. En die was toch wel erg snel uitverkocht.

1 like

afbeelding

3 likes

Deze blijft maar terugkomen in mijn gedachten.
Prachtig horloge!
Mooiste duiker?! :pray:

10 likes

In 40mm misschien wel.
Maar de 38mm is mij te iel.
En de 43mm net te lang en te “leeg”.

Uurwerk, wijzerplaat en historie zijn wel top :ok_hand:

3 likes

Ik ben eigenlijk meer van de rustige, niet opengewerkte, platen. Maar sodeju hier zou ik mezelf nog wel mee kunnen zien lopen :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik vind de 43mm met sunburst wijzerplaat top! De 38mm is voor mij ook te klein. Ik vind de rustige wijzerplaat een pluspunt. Alle ruimte voor die prachtige sunburst! :heart_eyes:

2 likes