Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Dat is een idee. Maar niet vooraleer ik de Ingenieur om gehad heb. Anders heb ik weer 2 zwarte horloges op staal die gaan concurreren :thinking:

Wat een luxeproblemen weer :zipper_mouth_face:

1 like

11 likes

4 likes

Ik zat vorige keer te kijken naar de samenwerking Fratello × Nivada Grenchen. En die was toch wel erg snel uitverkocht.

1 like

afbeelding

3 likes

Deze blijft maar terugkomen in mijn gedachten.
Prachtig horloge!
Mooiste duiker?! :pray:

10 likes

In 40mm misschien wel.
Maar de 38mm is mij te iel.
En de 43mm net te lang en te “leeg”.

Uurwerk, wijzerplaat en historie zijn wel top :ok_hand:

3 likes

Ik ben eigenlijk meer van de rustige, niet opengewerkte, platen. Maar sodeju hier zou ik mezelf nog wel mee kunnen zien lopen :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik vind de 43mm met sunburst wijzerplaat top! De 38mm is voor mij ook te klein. Ik vind de rustige wijzerplaat een pluspunt. Alle ruimte voor die prachtige sunburst! :heart_eyes:

2 likes

Dank je. Ja ben erg onder de indruk moet ik zeggen!!!

3 likes

Ik vind hem ook te leeg. Verkies zelf zeker de “gewone” FF.

1 like

12 likes

Deze had ik wel leuk gevonden voor een dagje.

9 likes

Vandaag deze… @ray1981 heb jij de uwe nog?

23 likes

Jazekers​:ok_hand::muscle:

2 likes

Heb je de koop button al ingedrukt Guus?

1 like

Heel fraai die nieuwe Straum! :ok_hand: Die blauwe lijkt mij idd ook erg lekker. Best ok prijs ook.

1 like

Een ondergewaardeerd merk. Maar man, wat is deze goed gelukt! En nog praktisch ook, met 200m WR, saffier en 68 uur PR. Met 2.185 Euro goed geprijsd en met een formaat van 40.5mm x 43.36mm, ook goed draagbaar!

10 likes

Voor mij zijn de wijzers te kort. De minuten wijzer zou minstens tot aan einde van de markers moeten komen. Jammer

2 likes