Ik zie wat je bedoelt. Maar ik heb er niet geen moeite mee. Vooral niet omdat ze dat 50+ jaar geleden ook al zo deden. Daarnaast heb ik, volgens mij, nog nooit een horloge gezien waar helemaal niets op viel aan te merken.
Ik heb zelden een datum zo verdwaald gezien. De minimalistische symmetrie van de rest van het horloge zorgt ervoor dat het nog extra opvalt. Geen gezicht
Zelfde positie maar dan wel horizontaal was zelfs beter geweest. Rest is hartstikke mooi maar met die datum zo, zou ik nou een Rolex met datum puist er boven verkiezen. En heb zeg maar echt een hekel aan datum puist
Absoluut. Ik ben namelijk erg gecharmeerd van die laatste Seiko duiker met die datum op die positie in een klein rond venster. Echt top hoe ze dat hebben gedaan naar mijn mening.
Op die Blancpain gaat het ook niet alleen om de 4:30 positie maar ook dat hij te ver naar binnen zit op de wijzerplaat. Alles is er verkeerd aan
Nog best cruciaal plaatsing van de datum. Ik vind de datum op iwc Mark XX. Veel te ver naar binnen staan, en door de witte datum schijf stoort dat al helemaal