Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

No Date :ok_hand:

20 likes

Deze vind ik toch wel erg gaaf. Tijdens de release nog niet zo, maar nu zeker wel

12 likes

10 likes

2de paasdag? Doe mij maar een triple date vacheron in goud op 36mm

5 likes

Oneens! Elke keer als ik deze om heb (pas) valt alles op zijn plek! :grin:

3 likes

Ik ken de duikers van GO, ook prachtig…

1 like

En, gewonnen?

Heb je er weleens een omgehad? :grinning: kwestie van smaak uiteraard. Het stoort mij totaal niet! Mede omdat het datumvenster donker is. In het echt valt dat nauwelijks op. Ik vind het nog altijd veel chiquer dan bijv. een datumpukkel. Hierdoor blijft wel de (volledige) lume intact.

1 like

Zeker ook omgehad en gepast… maar ontzettend dik! Scheelt ong. 3mm dikte met de blancpain. En ze hebben een (domed) glas gebruikt voor de achterzijde… waarom! :sleepy: maakt dat hij voor mij niet heel lekker draagt. De mega lug tot lug draagt daar aan bij. (43mm)

1 like

9 likes

Ik heb er wel eens een gepast. Het is niet mijn horloge en voor mij bleef de datum uitsteken bij de rest. Afwerking en met name de draagbaarheid door de beperkte dikte zijn overigens erg goed.

1 like

13 likes

Ja dat is jammer dat hij daardoor voor jou afvalt. Ik begrijp waarom je dat zo ziet. Ik vind ze ook heerlijk dragen! En echt iets anders.

Dat ziet er een stuk beter uit, ook veel betere verhouding tot de uurmarkeringen. Op de Blanpain is dat ook wel heel storend. Als die een zelfde soort verhouding van datum venster tot uurmarkering had was het ook al beter. Maar nu is het gewoon een dikke opvallend zere duim zeg maar :joy::sweat_smile:

1 like

:+1:

2 likes

Deze 37mm lijkt me wel wat. Misschien te dik? Zijn er heren op dit forum die deze hebben (gedragen)?

6 likes

Een van deze…

11 likes

Is 5 minuten dragen ook dragen?

15 likes

Beetje jammer dat er geen fijnafstelling op de gesp zit

1 like

Deze zou ik wel eens willen proberen

10 likes