Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Dit was hij in het echt… een erg bijzonder horloge.

11 likes

Nog ff op welverdiend onderhoud, z’n nieuwe band ligt al te wachten. Hopelijk deze week weer in bezit

5 likes

Heel tof! Groene strap voor in de winter, oranje strap voor in de zomer, ik wil hem wel

Haha de keel doorsnijden! Succes daarmee, sinds de kerst krijg ik mijn nek niet eens meer in een koltrui.

7 likes

Ik kan niet eens bij jouw nek.

2 likes

Ja, prima maatje en robuust, standaard bandje is wel kort, te kort voor mijn 18,5 cm pols

5 likes

Dankjewel. Dan zijn onze polsen allebei te groot. Naja, mocht ik dit horloge kopen dan ga ik het bandje sowieso wel wisselen voor een mooiere :sweat_smile:

1 like

Inderdaad een grappig ‘ander’ horloge van F.P.
en draagt fijn ondanks de toch aanzienlijke grootte.

Bijzonder is ook de prijsontwikkeling:

2 likes

1 like

Een grijze waas waar Patek op staat :thinking:
Ik zou op z’n minst een betere foto zoeken :wink:

1 like

Dat is geen betere foto. Ik zie nog steeds zwaar overbelichte, contrastloze grijze waas. Die juwelier moet nodig op zoek naar een andere fotograaf.

Op deze foto kun je in elk geval iets van detail zien:

4 likes

Sotheby’s :frowning:

1 like

Veilinghuizen zijn de ergste; schrapen 10-20% premium op een verkoop en denken dan te kunnen volstaan met één vage prutfoto. Stelletje lapzwansen :smirk:

3 likes

Heerlijke datejust configuratie vind ik deze.

16 likes

Vind je dit mooi?

4 likes

Die mag best om de pols hoor.
Lekker flexen op Zandvoort
:sunglasses:

1 like

Okay….

Omdat er Patek op staat dan. Want het is werkelijk een gedrocht in mijn ogen. Maar ja, er staat wel Patek op!

11 likes

Als het ding dan toch ge-iced moet zijn liever Patek, ik zeg het eerlijk.

Dat is eerlijk inderdaad.

Maar zeg nou ook eerlijk, los van de steentjes, die wijzerplaat is echt door een malloot ontworpen. Klopt echt helemaal niets van.

7 likes