Mwah, ik weet het niet. Altijd een liefhebber die het mooi of niets vindt. Wat mij betreft mag iedereen alles mooi of lelijk vinden, maar heb ik ook nog een eigen mening. En niet elke mening hoef je altijd te delen 
Deze custom guilloche wijzerplaat van mr. Benzinger himself in een nieuwe Staudt Chrono
Wachten tot eind april maar wat een mooi handwerk
Nog even geduld
Prachtige EBEL… maar verkeerd model😉
Sonny Crocket had de massief gouden uitvoering van deze!
Niks mis mee, imo. Mijn boot is ook iets meer bescheiden dan die van hem. Maar aan de andere kant, zo’n beetje alle spullen waarmee hij flexte, waren eigenlijk van de overheid (hij was immers gewoon politie-agent die heel veel mocht). Ik moet helaas alles zelf betalen. 
Miami Vice was natuurlijk een mooie marketing stunt van EBEL (in de tijd dat het nog een groot merk was). Heb wel eens gelezen dat er altijd iemand van EBEL op de set was die alle horloges na de opnames weer mee nam.
En toch hou ik er wel van. Aandacht voor details, zoals mooie horloges. Maakt een serie of film nog wat mooier.

Thnx
Zonder dat opgepakte naamplaatje van Kudoke had ik dit horloge echt mooi gevonden.
Ik moet zeggen dat ik deze vandaag toch wel graag om zou hebben gehad. Mijn smaak is aan het evalueren merk ik.
De prijs mag dan aan de flinke kant zijn. Maar dit is gewoon 
Ook mooi met deze zomerse plaat!
Brengt juist diepte in die plaat.
Ja, mis ik toch dat naamkaartje. Anders kan ik net zo goed naar een biljardtafel kijken… 
Supervet ding. Aan 7,5k gingen mensen in de rij staan. Aan 13k… niet…
Dat hadden ze moeten doen inderdaad. Daar ligt ruimte in de integrated bracelet hype - combi groot merk en <10K. Eigenlijk biedt alleen zenith die combi (en cartier als je de santos rekent). Zelfs de Laureato en Alpine Eagle zijn stuk duurder.
Ik vind die ingenieur aan alle kanten lomp en niet interessant. Kast is lomp, crown guards zijn lomp, bezel is totaal niet interessant en lomp, band is lomp. Precies niks dat me aanspreekt. Overigens klopt dat historisch wel want ook de eerste Genta Ingenieur was lomp