Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Die is er ook nog niet zo lang, ik bedoelde meer de vorige versie :blush:
Veel plezier met passen :+1:

1 like

De Kermit van Oris met de Kermit op dag 1 van de maand

1 like

Thanks! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Waar is het emmertje?

12 likes

Zeer benieuwd om eens te passen.

Zou meer toevoegen, denk ik. Er is al een bb58 en een planet ocean waar ik niet mee ga duiken :grimacing:

Veel spijt dat ik die niet een paar jaar geleden voor een schappelijke prijs op de kop heb getikt. Denk dat ze zo veel verschillen dat je gewoon de twee kampen gaat hebben die stemmen :sweat_smile:

3 likes

17 likes

8 likes

Deze graag

Oké voorzijde ook af en toe

18 likes

Deze dus, de mooiste (soort van) moderne seamaster wat mij betreft. Wel schaars helaas☹️

9 likes

De nieuwe Streamliner!

17 likes

Ik doe mee

Dit is rustiger dan t gevlamde groen die “vlinderburst” kon opvallen. En de hoofdreden waarom ie weg ging. Samen met de wat spraypaint.

Dit lijkt haast koper kleur. Wat mooi

Ik denk dat de verticale brush fenomenaal is, als t ook zo n effect geeft als bvb de zenith covergirl :heart_eyes:

Beetje dit maar koper/wood

13 likes

Mooi blauw is niet lelijk :blush:

17 likes

Kwijl… :heart_eyes:

36 likes

Ik doe mee! Super goed gelukt!

1 like

13 likes

Je weet de mooie Tag’s wel uit te zoeken :ok_hand:t2:

2 likes

Wat gaaf hoe ongelooflijk subtiel die naam op de plaat is gedrukt.

1 like

Cross post, omdat de BB chrono zo wordt afgemaakt in het topic Als je mocht kiezen tussen.. - 32 van Kid-EZ
zal ik als Tudorist toch even lekker eigenwijs een prachtige Tudor chrono promoten :grin:

7 likes

Niet verkeerd, maar ik vind het ontbreken van de bezel een beetje afbreuk doen aan de fraaie Carrera kast; dus ik zou voor de 42 mm gaan:

Of als je een vrolijke bui hebt:

4 likes

Begrijp wat je bedoelt. Maar vind het toch wel heel mooi gedaan. Met de ‘Glassbox’ vormgeving van deze twee nieuwe modellen, wilde TAG Heuer enerzijds een fris en eigentijds uiterlijk creeëren met een royaal glasoppervlak, waarmee deze 39mm toch ‘modern’ draagt. Dus niet heel klein oogt en anderzijds van alle kanten bekeken nooit vervormt. Tegelijkertijd is het bolle saffier een knipoog naar de vintage horloges van het merk. Een mooie mix van modern en klassiek, vind ik wel. Maar ik zie wat je bedoelt.
Nieuwe Glasbox

Ze hadden het idd ook zo kunnen doen, zoals bij mijn 39mm.

Maar toch vind ik de nieuwe Glassbox wel heel geslaagd.

TAG Heuer Carrera Chronograph TH20-00 Accessory 39 mm - CBS2210.FC6534

12 likes