Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Die tortue is prachtig. :ok_hand:
Klopt, ik ben nog bezig met die zwarte Dumont.

Maar eerst een nieuwe c-case incoming, die daar zeker mee kan concurreren.

3 likes

Ik ook. Wel wat durig. Maar ga me er toch evem in verdiepen :sweat_smile:

2 likes

Omdat in dit topic alles kan

21 likes

23 likes

9 likes

Ik word zeer hebberig van deze twee vaak te zien.

Moeilijke keuze!

12 likes

Zwart en Cartier is zeer zeldzaam. Vind het een cool model voor een nette prijs. Uurwerk is dezelfde Piaget ultra thin als in mijn CPCP

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Als voorbereiding voor de :beach_umbrella: :camping: :sunny:

6 likes

5 likes

Waarom kom ik nou ook elke keer weer op een Navitimer uit? Moet ik de halve collectie verkopen om zoiets te bekostigen. En ik houd niet van dingen weg doen :grimacing: :sweat_smile:

9 likes

Ik zou er op dit moment mijn explorer voor moeten verkopen… :grinning_face_with_smiling_eyes: keuzes…ik vind de nieuwe navitimer met name in 43mm met zwarte wijzerplaat een plaatje!

1 like

Ja die nieuwe 43 is ook heel gaaf. Positie van de datum is ook fraaier dan bij de oude.

Ik zou er 30-40 Tissot’s voor moeten verkopen :grimacing: :sweat_smile:

1 like

Denk dat 20% korting nog wel mogelijk is op een Breitling. Of ik moet het mis hebben?! :grin: dan heb je voor 7k een Navitimer chrono met inhouse b01 uurwerk, een vertical clutch en een columwheel. Klinkt als een goede deal! :heart_eyes:

Ik zou waarschijnlijk toch voor gebruikt gaan; afschrijving gaat meestal harder dan korting :grin: B01 is ook al genoeg tweedehands te vinden. Maar ook nieuw geen verkeerde deal inderdaad.

Ik zou voor deze gaan

:+1:t2:

4 likes

Er staan verassend weinig 43mm met zwarte wijzerplaat van het nieuwe type op chrono. Binnenkort maar eens even passen bij de A.D! :grin:

1 like

@Blob
…en ik voor die andere. :grimacing:

13 likes

Ik zou ook voor de Speedy gaan. Zet ze eens met een vote optie in het wristwatch battle topic? :slight_smile:

6 likes