Een 3861 ja. De oudere generatie volgens mij nog niet
Anyone Go Swimming With A Speedmaster?
Hello, Not swimming yet but washed with soap and rinsed and dunked in water Emil those pics have triggered me
Een 3861 ja. De oudere generatie volgens mij nog niet
Gewoon niets timen onder water, dan zal het wel goed komen
Kan je met die Rolex van je ook zwemmen?
Ja, maar op vakantie niet altijd ‘safe’ helaas.
De WR test is volgens mij niet anders voor een 1861 of zelfs 30m Omega, hier wordt door Omega iig geen aparte vermelding van gemaakt, hier wat meer duidelijkheid hoe ze er over denken;
Hello, Not swimming yet but washed with soap and rinsed and dunked in water Emil those pics have triggered me
Tof hè, met deze band? Ik bleef er vanmiddag ook lang naar kijken.
De santos dumont is echt zo’n model dat ik langzaamaan steeds meer begin te begrijpen. Deze combi is erg fris en toch chique
Eens. Ik hoop van de week op een belletje.
Niet voor de gouden versie, maar ik zou er nog steeds erg blij mee zijn.
Ik zag hem ook laatst in kleinere maat bij een vrouw op de pols en dat stond echt fantastisch
Ja, geen idee hoe jouw horlogeverzameling eruit ziet. Maar, wat is nou een beter excuus om nog een horloge erbij te kopen, dan een vakantie. En dan zou ik gaan voor een lekkere Squale 1521. Heerlijk!
Heerlijke vakantie vibes, lekker robuust, goed waterdicht, leuk zelfstandig merk met mooie heritage en toch lekker betaalbaar. Nog één tip dan: kopen bij Q-watches. You’re welcome!
Daar heb ik er al drie van gehad.
O.k., dus je hebt er toch wel wat mee.
Ik heb er momenteel 3. Heerlijk horloge. Nou ja, in ieder geval, ik voel me altijd prettiger met een nieuwe of net op WR geteste diver.
Absoluut leuke dingen.
Cartier is echt aan een opmars bezig. Eerst vooral de sportieve santos, maar je ziet nu ook de meer dressy modellen die eerst oubollig werden gevonden (Dumont, Tank Normale, Asymetrique en Americaine) aandacht krijgen. Ook door de nieuwe releases. Zat jij niet achter een dumont met lacquer inleg aan?
Ik ben erg blij met m’n Tortue. Zeker chique, maar niet saai of te formeel.