Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Vandaag zou ik wel 'n dagje deze willen dragen: de Autodromo X Hodinkee Group B Rallysport Chronograph LE (een hele mond vol :sweat_smile:). Een '80s geïnspireerde mechanische (Sellita handwinder) chrono, met 63 uur PR, 40mm kast (maar met heel korte lugs, dus lekker draagbaar) en 13,4mm hoog. Dit alles voor $ 1.495. Vind ik een heel goeie deal!

4 likes

Ja die is zeker vet!

Ik had onderstaande variant voorbij zien komen. Super gaaf. Was helaas al uitverkocht. Het lijkt wel alsof alle merken de laatste tijd alleen maar limited editions uitbrengen… vervelende nieuwe trend.

11 likes

Ja. Die glimmende wijzerplaat vind ik zo jammer. Wel even over gedacht, maar net niet denk ik.

3 likes

Prachtige reeks inderdaad. Autodromo blijft een leuk apart merk, gaaf om te volgen. Sowieso brengen die microbrands beperkte oplages uit, die kunnen het niet permitteren van grote productiereeksen op te zetten. Dus het is de instagrams of nieuwsbrieven wat bijhouden, zodat je weet wanneer ze uitkomen :blush:

3 likes

Die glimt toch niet? Ok, mat is anders, maar glimmen?

2 likes

Zou je dan niet liever voor de b01 gaan? Neem aan dat deze ook 45mm is?

1 like

Ik ga me maar eens inschrijven voor de nieuwsbrief dan! :smiley:. Die geel blauw zwarte had best leuk gestaan in de verzameling.

1 like

Nee die zit een stukje hoger qua prijs.

Ohjah dat is inderdaad waar! Ik weet niet of er tegenwoordig nog korting zit op Breitling?

1 like

Beetje toch? Ik vind bij de grote versie die matte wijzerplaat juist weer mooi. Of zou het meevallen bij de 39?
Ik zal eens kijken of ik er een kan bepotelen.

Heeeeel af en toe in fel licht een kleine sunburst.

Ff snelle foto’s:

8 likes

Ziet er goed uit.
Deze zit als concurrent ook in mijn koppie:

10 likes

Lag er zaterdag één bij S&C Utrecht. Ze dachten wel dat ze die dezelfde dag nog zouden verkopen. De sunburst viel mee in het echt (dit is onder waardeloos AD licht)

(

8 likes

Ja, naar deze ben ik ook benieuwd. Maar voor mij dan de Tudor.

1 like

Ik heb nog eens naar de waterdichtheidsadviezen van Omega gekeken op hun website. Een (extra) beater erbij zou voor mij vooral zijn om ook het water in te kunnen. Telt vooral op vakanties.
Volgens Omega kan ik echter met mijn Speedmaster rustig zwemmen. (Wel regelmatig de waterdichtheid laten checken). Dat klinkt geruststellend. De Speedmaster kan gewoon mee op vakantie.

4 likes

:kissing_closed_eyes:

23 likes

Welnee

Je zoekt gewoon een reden voor een leuke beater. Je hebt groot gelijk :wink::+1:

2 likes

Nee, daar sta ik boven….:innocent:

4 likes

ik vind die ook verwarrend (en lijkt mij wat afwijkend van andere merken).

Maar in eerdere discussies op het forum stelt ook iedereen dat dat gewoon moet kunnen met een speedmaster.

Dus je hebt denk ik wat geld bespaart en hoef je geen extra beater aan te schaffen :wink:

1 like

Ze zijn zo duidelijk en stellig. Ik durf het wel aan.

1 like