Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

10 likes

Mooi om te zien dat deze alsnog een acceptabele (al is het voor mij niet meer dan dat) voorkant heeft gekregen. Die open wijzerplaat was een doorn in mijn oog.

Voor mij deze Grand Seiko SBGY026 ‘Hana Ikada’ weer vandaag. Ik hoop dat ze de roségouden kast en rozige ‘shunbun’ wijzerplaat ook nog eens in een iets andere, meer toegankelijke (non-limited), en wellicht nóg wat ‘dressier’ combinatie toepassen.

Net zoals de wijzerplaat van de SBGA407 (40mm, Spring Drive) later in de SBGX353 (34mm, 9F quartz, zie tweede foto hieronder) terecht is gekomen.

7 likes

11 likes

Die wijzerplaat in de 44GS kast met de spring drive handwinder, zoals de SBGY011. Dat zou een instant buy zijn hier :blush:

1 like

In goud dan?

1 like

Nee, dat zou niet echt subtiel zijn. In staal bedoel ik dan.

In goud vind ik die SBGY026 kast bijzonder geslaagd! Maar die 27k vind ik echt teveel, dan koop ik liever staal en een ander gouden horloge met de rest :blush:

1 like

Precies een junghans.

Deze van 38mm

Of zijn grotere broer van 42mm

Beide zo :sunglasses:

20 likes

Wat had moeten zijn. Hopen dat de wijzerplaat, van de nieuwe die van de week komt, wel goed is. :upside_down_face:

8 likes

Lekker beatertje.

16 likes

Wat kost die Large op dit moment eigenlijk, winkelprijs?

€7950, staat ook nog op de site zie ik net

Of deze

Screenshot_2023-04-16-23-20-15-94_57e717c094f371a1dada6567a1123b99

Waarschijnlijk toch de gele.

2 likes

Voor een mooie zonnige dag

7 likes

Leuk model! Deze ken ik niet. Nieuw…of oud?

Deze. Misschien volgende maand maar eens een upgrade doen van de Colt…:thinking::grin:

9 likes

Oudje. Kom je weinig tegen.

1 like

Deze graag! Maar denk dan de omgekeerde configuratie met malachiet in het midden. En de uurmarkeringen hoeven van mij niet zo exotisch :wink:

9 likes

Een Pelagos 39 ook een lekkere beater. Niks voor jou?

1 like

Deze vind ik vet… lekker voor de zomer… ik heb alleen vrij weinig met NASA…

7 likes