Nee, dat zou niet echt subtiel zijn. In staal bedoel ik dan.
In goud vind ik die SBGY026 kast bijzonder geslaagd! Maar die 27k vind ik echt teveel, dan koop ik liever staal en een ander gouden horloge met de rest 
Nee, dat zou niet echt subtiel zijn. In staal bedoel ik dan.
In goud vind ik die SBGY026 kast bijzonder geslaagd! Maar die 27k vind ik echt teveel, dan koop ik liever staal en een ander gouden horloge met de rest 
Precies een junghans.
Wat kost die Large op dit moment eigenlijk, winkelprijs?
€7950, staat ook nog op de site zie ik net
Leuk model! Deze ken ik niet. Nieuw…of oud?
Oudje. Kom je weinig tegen.
Deze graag! Maar denk dan de omgekeerde configuratie met malachiet in het midden. En de uurmarkeringen hoeven van mij niet zo exotisch 
Een Pelagos 39 ook een lekkere beater. Niks voor jou?
Vandaag zou ik wel 'n dagje deze willen dragen: de Autodromo X Hodinkee Group B Rallysport Chronograph LE (een hele mond vol
). Een '80s geïnspireerde mechanische (Sellita handwinder) chrono, met 63 uur PR, 40mm kast (maar met heel korte lugs, dus lekker draagbaar) en 13,4mm hoog. Dit alles voor $ 1.495. Vind ik een heel goeie deal!
Ja. Die glimmende wijzerplaat vind ik zo jammer. Wel even over gedacht, maar net niet denk ik.
Prachtige reeks inderdaad. Autodromo blijft een leuk apart merk, gaaf om te volgen. Sowieso brengen die microbrands beperkte oplages uit, die kunnen het niet permitteren van grote productiereeksen op te zetten. Dus het is de instagrams of nieuwsbrieven wat bijhouden, zodat je weet wanneer ze uitkomen 
Die glimt toch niet? Ok, mat is anders, maar glimmen?
Zou je dan niet liever voor de b01 gaan? Neem aan dat deze ook 45mm is?
Nee die zit een stukje hoger qua prijs.