Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Nee, dat zou niet echt subtiel zijn. In staal bedoel ik dan.

In goud vind ik die SBGY026 kast bijzonder geslaagd! Maar die 27k vind ik echt teveel, dan koop ik liever staal en een ander gouden horloge met de rest :blush:

1 like

Precies een junghans.

Deze van 38mm

Of zijn grotere broer van 42mm

Beide zo :sunglasses:

20 likes

Wat had moeten zijn. Hopen dat de wijzerplaat, van de nieuwe die van de week komt, wel goed is. :upside_down_face:

8 likes

Lekker beatertje.

16 likes

Wat kost die Large op dit moment eigenlijk, winkelprijs?

€7950, staat ook nog op de site zie ik net

Of deze

Screenshot_2023-04-16-23-20-15-94_57e717c094f371a1dada6567a1123b99

Waarschijnlijk toch de gele.

2 likes

Voor een mooie zonnige dag

7 likes

Leuk model! Deze ken ik niet. Nieuw…of oud?

Deze. Misschien volgende maand maar eens een upgrade doen van de Colt…:thinking::grin:

9 likes

Oudje. Kom je weinig tegen.

1 like

Deze graag! Maar denk dan de omgekeerde configuratie met malachiet in het midden. En de uurmarkeringen hoeven van mij niet zo exotisch :wink:

9 likes

Een Pelagos 39 ook een lekkere beater. Niks voor jou?

1 like

Vandaag zou ik wel 'n dagje deze willen dragen: de Autodromo X Hodinkee Group B Rallysport Chronograph LE (een hele mond vol :sweat_smile:). Een '80s geïnspireerde mechanische (Sellita handwinder) chrono, met 63 uur PR, 40mm kast (maar met heel korte lugs, dus lekker draagbaar) en 13,4mm hoog. Dit alles voor $ 1.495. Vind ik een heel goeie deal!

4 likes

Ja. Die glimmende wijzerplaat vind ik zo jammer. Wel even over gedacht, maar net niet denk ik.

3 likes

Prachtige reeks inderdaad. Autodromo blijft een leuk apart merk, gaaf om te volgen. Sowieso brengen die microbrands beperkte oplages uit, die kunnen het niet permitteren van grote productiereeksen op te zetten. Dus het is de instagrams of nieuwsbrieven wat bijhouden, zodat je weet wanneer ze uitkomen :blush:

3 likes

Die glimt toch niet? Ok, mat is anders, maar glimmen?

2 likes

Zou je dan niet liever voor de b01 gaan? Neem aan dat deze ook 45mm is?

1 like

Nee die zit een stukje hoger qua prijs.