Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Oh nee, die is helaas niet van mij. :slightly_frowning_face: Dit is het “Wat had je willen dragen”-topic he! :grin:
Maar ik ben wel rustig aan 't rondkijken, voor zoiets. :mag:

2 likes

Oh ja was ik even vergeten :partying_face:

1 like

12 likes

De datejust van Patek

7 likes

Zo heb ik ze graag, want voorzijdes moeten simpel zijn. Niet echt bijzonder vind ik misschien wat kort door de bocht, maar inderdaad, de achterkant is vrij uniek, ja.

1 like

Wat gaat deze kosten?

1 like

Geen idee. Durf niet te kijken.

2 likes

Deze.

22 likes

Heerlijk ding zonder de Mercedes wijzers.

1 like

Precies dat. :slightly_smiling_face:

Erg fraai.

1 like

Lekker Hollands

Overigens gaat de Ornament en de
RAW Ornament serie stoppen per 1 mei…

13 likes

Deze fraaie maar simpele patek in rosegoud.
:smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ja. Speelt ook mee in de overweging de mijne toch nog maar even niet te verkopen. Denk ik…

3 likes

Oef :heart_eyes: (ook de prijs)

10 likes

Mooi om te zien dat deze alsnog een acceptabele (al is het voor mij niet meer dan dat) voorkant heeft gekregen. Die open wijzerplaat was een doorn in mijn oog.

Voor mij deze Grand Seiko SBGY026 ‘Hana Ikada’ weer vandaag. Ik hoop dat ze de roségouden kast en rozige ‘shunbun’ wijzerplaat ook nog eens in een iets andere, meer toegankelijke (non-limited), en wellicht nóg wat ‘dressier’ combinatie toepassen.

Net zoals de wijzerplaat van de SBGA407 (40mm, Spring Drive) later in de SBGX353 (34mm, 9F quartz, zie tweede foto hieronder) terecht is gekomen.

7 likes

11 likes

Die wijzerplaat in de 44GS kast met de spring drive handwinder, zoals de SBGY011. Dat zou een instant buy zijn hier :blush:

1 like

In goud dan?

1 like