Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

De Tri Compax - Exotic!
Godnondeju mooi jongeuh!

19 likes

Thnx

1 like

Wat hád ik willen dragen vandaag? Nou…

De Kudoke Gruner Wald. Heel bijzonder!

9 likes

Zonder dat opgepakte naamplaatje van Kudoke had ik dit horloge echt mooi gevonden.

1 like

Ik moet zeggen dat ik deze vandaag toch wel graag om zou hebben gehad. Mijn smaak is aan het evalueren merk ik.

De prijs mag dan aan de flinke kant zijn. Maar dit is gewoon :ok_hand:t2:

Ook mooi met deze zomerse plaat!

11 likes

Brengt juist diepte in die plaat.

1 like

3 likes

Ja, mis ik toch dat naamkaartje. Anders kan ik net zo goed naar een biljardtafel kijken… :grimacing:

1 like

Supervet ding. Aan 7,5k gingen mensen in de rij staan. Aan 13k… niet…

4 likes

Dat hadden ze moeten doen inderdaad. Daar ligt ruimte in de integrated bracelet hype - combi groot merk en <10K. Eigenlijk biedt alleen zenith die combi (en cartier als je de santos rekent). Zelfs de Laureato en Alpine Eagle zijn stuk duurder.

Ik vind die ingenieur aan alle kanten lomp en niet interessant. Kast is lomp, crown guards zijn lomp, bezel is totaal niet interessant en lomp, band is lomp. Precies niks dat me aanspreekt. Overigens klopt dat historisch wel want ook de eerste Genta Ingenieur was lomp :stuck_out_tongue:

2 likes

6 likes

Kudoke! Gaaf, maar wat gewoontjes voor de prijs…

1 like

8 likes

4 likes

Cool ding! Maar wel voor een strandvakantie :sunglasses:

1 like

Tof utilitair ding. In de laatste Hodinkee talking watches zat een kerel die graag gaat ‘whale spotten’ in het weekend. Daarbij draagt ie altijd zo’n Orca. Cool verhaal vond ik. Het is ook wel gewoon een horloge met eigen smoel, en instant herkenbaar.

1 like

11 likes

Dat kun je wel zeggen ja :ok_hand:t2: Ik had vandaag ook best met een Rolex kunnen leven. Een youngtimer 16610 misschien.

6 likes

Simpel maar zo mooi! :heart_eyes:

22 likes

In het rosegoud is hij een stuk mooier dan wit. Prachtstuk!

2 likes