Heb ik
Draag m nooit
“Bang” om geript te worden
Van n OP?
Van 'n Rolex
Mooi maar ik zou hier de hele dag een raar gezicht in blijven zien
Mooi zeg.
Ja, die heeft echt alleen maar (toegang tot) topspul lijkt wel.
Frislan God Special Edition
JS Watch Co. first used the ultrafine ash from the fall-out from the Eyjafjallajökull eruption as an unusual decoration on the dial of its Frisland God model, which was first introduced in 2011. The ash is also used in the new Frisland God Special Edition model, which features a unique hand-engraved 42mm case in stainless steel. The engraving uses the unusual Icelandic font (called “Höfðaletur”, or “Head Letters”) that has been used historically to adorn items made of wood, horn and, later on, metals. Since the watch is only available by custom order, the customer can choose their own personal text for the hand engraving on the case middle.
Leuk maar wat is het / hoe heet het?
Kut. @Aamon was me voor.
Maar ik sluit me er graag bij aan. Canadees, 39.5mm in omtrek, prachtige plaat. Ik hou er van.
En dan noemen ze mij een calvinist. Ik vind het beter dan de 15.000 ballen voor dat Friesland Boppe bikerhorloge met dat ETA uurwerkje eerder in dit topic. Die wijzerplaat ziet er uit als de binnenkant van mijn barbecue na een stevig robbertje flame grillen.
Niet voor de eerste keer heb je het mis. Het Frisland God horloge kost geen €15.000 maar €19.000 in de getoonde uitvoering. Dat jij dit stukje vakmanschap niet kunt waarderen kan ik begrijpen maar waarom je er dan zo dedain over moet doen begrijp ik dan weer niet.
Ik zou je overigens nooit een calvinist noemen. Die gebruik(t)en immers nooit dit soort bewoordingen. Als ik deze, en sommige andere, reacties van je lees dan zou bij mij de gedachte op kunnen komen dat ik je eerder een lompe hork zou noemen. Maar dat zeg natuurlijk alleen als we tegenover elkaar aan de koffietafel zouden zitten, niet hier.