Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

13 likes

Mooi qua kleurstelling, maar die datum op 12 zou ik alleen die ene dag, op de twaalfde van de maand trekken

1 like

De reissue?! Ik vind die wel een laf kastje hebben vergeleken bij het origineel hoor.

3 likes

10 likes

11 likes

Ik ben geen fan van horloges met geïntegreerde band, maar dit is een snoepje. Zo lekker speels.

22 likes

Nieuwe Frogman in 41 mm.

Foto: Monochrome.

8 likes

Morgen de SBGY026 ‘Hana-Ikada’ maar weer eens.

20 likes

Ik neem hem morgenavond graag over van je voor woensdag :wink:

1 like

Echt heel gaaf deze! :star_struck:

1 like

Weet je wat, als @Kind_of_Blue en jij er dan klaar mee zijn pak ik 'm wel even een weekje mee, breng ik 'm zaterdag de week erop wel terug naar de boutique.

2 likes

Voorop gesteld, deze is mooi. Want het is een 1521.

Maar grappig genoeg noem je nou alles wat ik zo rete cool vind aan de oorspronkelijke 1521 Ocean / Azuur:

• Volledig gepolijste kast, bling, bling! :white_check_mark:
  • Chapterring bling bling als een hondelul in St Tropez! :white_check_mark:
  • Dubbele logo’s want more is more! :white_check_mark:
  • Alu bezeltje gewoon lekker levend :white_check_mark:
  • Gewoon Squale in de zijkant van de kast gejoopt, want waarom niet? :white_check_mark:

SQUALEEEEEE!!! Lekker dekadent duikertje, zo. Niks militairs, niks stealthy, niks tooly… Bling bling, Doritos, G!

3 likes

Eindelijk in een normale maat, maar geen ‘all black’ versie :expressionless:

Al een kleine week staat deze op de radar. Wat een gaaf horloge, lekker clean, mooi formaat.
Maar nu is niet het juiste moment om te kopen… Denk ik. Met twee andere recente aanwinsten in het achterhoofd :sweat_smile:
Iemand enig idee of die stalen band de moeite waard is?

Plaatje via Google/Reddit

9 likes

Niet zomaar een G …

G-Shock GMW-B5000TVA Titanium DLCC

11 likes

Deze vintage Mido Commander. Wel in mijn bezit, maar kan de tijd nog niet instellen wegens probleem met de kroon én de band is veel te kort.

5 likes

Misschien gaat dit de volgende worden. Wat een dial :blue_heart:

15 likes

Voor mij deze Tourbillon Noir van horologisch autodidact Hajime Asaoka vandaag. Zijn derde tourbillon volgens mij, en met 37mm de kleinste (en met 12mm misschien een beetje een ‘dikkerdje’?). Aangekondigd tijdens W&W op een van de vele andere evenementjes in Genève. Wat een ongelooflijk gaaf ding! Foto’s van Fratello, maar (net als de video) gemaakt door de meester zelf.

14 likes

De zoektocht kan beginnen :smiley:

14 likes

Heel erg tof​:heart_eyes:, nu nog iemand die m tweedehands wil verkopen voor een bescheiden prijs :sweat_smile:.

5 likes