Ik hoor goede berichten over de bracelets van IWC, maar een Flieger op staal slaat als een lul op een weduwnaar.
Je zou ome @vierport kunnen vragen of ze leverbaar zijn. Daar heb ik destijds de mijne naar volle tevredenheid gekocht.
Nee.
Het uurwerk in mijn gelimiteerde King Seiko is een 6L35. Datzelfde uurwerk ligt ook in de huidige SJE087 limited. Maarrr…
Ik vrees dat het uurwerk in de huidige “nipt boven de Presage” King Seiko serie toch echt een 6R55 is, oftewel de No-date versie van de 6R35, oftewel de lage amplitude-versie van de 6R15.
6 likes
Excuses, je hebt gelijk. Al is het lastig vindbaar wat de verschillen zijn. Of heb je hier een goede bron/webpagina voor? Ben benieuwd.
Ik zag hem via insta en daarna gaan zoeken op YouTube, beetje tegenhanger van GS
Je zou ome @vierport kunnen vragen of ze leverbaar zijn. Daar heb ik destijds de mijne naar volle tevredenheid gekocht
Hebben we het hier over deze
4 likes
Fargo
17 mei 2023 om 09:23
3777
Hoezo, die hebben toch ook behoeftes?
1 like
Nee, deze:
Nope, ik zoek gewoon op typenummer en kom dan het uurwerk altijd in de specs tegen. Gewoon bij Seiko zelf, vaak, of bij de betere retailer.
Prima horloge verder, hoor. Maar deze man maakt in principe eerder een Ming hommage dan een GS, met de uit-swingende lugs en de wijzerset die hij gebruikt.
Laten we wel zijn, onze Koreaanse micro-vriend maakt geen GS. Noch qua vormtaal, noch qua techniek, ook al is er niks mis met een Sellita.
5 likes
SAT
17 mei 2023 om 13:17
3785
Zou jou goed passen om je pols.
Mij iets minder helaas
CASE diameter: 39 mm. Height: 9.71 mm. (41mm zou ideaal zijn voor mij)
1 like
Model staat in mijn grail lijstje
1 like
Deze prachtige L.U.C chopard. Heel fraai uurwerk ook!
19 likes
Vandaag zou ik wel af hebben willen sluiten met de Sprite
12 likes
Blijf mij dagelijks verbazen wat voor zeldzame Cartiers ik weer leer kennen
5 likes
Deze is wel heel on-cartier. Hoe heet deze/ welke ref is dit?
1 like
Werkelijkwaar geen idee. Staat in ieder geval niet in de comments of beschrijving. Zag hem voorbij komen op de Instagram van TimeByRaf, een bekende verzamelaar van o.a. Cartier.
https://www.instagram.com/p/CsWre_ltdp9/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==
3 likes