Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Vooruit, vandaag wil ik ook wel een Cricket van het onlangs gereanimeerde merk Vulcain proberen.

18 likes

Door m’n timex falcon eye sta ik ineens meer open voor quartz.
Dit lijkt me ook wel wat:

3 likes

8 likes

21 likes

Zou een mooie toevoeging zijn voor mijn emaille sub collectie :stuck_out_tongue:

14 likes

En lekker onder de radar, geen haan die daar naar kraait :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

:drum: :upside_down_face:

3 likes

Haantjesgedrag

2 likes

Oeh, zo’n Grafic staat al jaren op mijn lijstje. Dan wel een met datum. Coolste datumvenster ooit :slight_smile:

Deze staat al een tijd te koop in NL. Paar keer op het punt gestaan om hem te kopen, maar nooit de trekker overgehaald.

17 likes

natty-rooster

True that!

Snap ik. Moeilijk het geld neer te tellen voor een dressy Doxa vind ik. Hoewel het ontwerp op zich wel staat.

2 likes

Ja, zo in goud is het bijna 2k… Hij staat niet voor niks al jaren te koop. Het geld waard, maar maar voor een heeeeeel klein clubje. Wil je hem ooit kwijt dan moet je €1000,- verlies nemen of heel veel geduld hebben.

1 like

Kort even het huis uit , en ik mis ze

17 likes

3 likes

Blijft een waanzinnig mooi horloge dit!

24 likes

18 likes

Ik zag deze gisteren naar mij zwaaien in een etalage. Wat een pracht, wat een schoonheid. Slechte, snelle foto. Maar wat zou ik deze graag willen dragen, al was het maar voor een dag.

17 likes

Het is er het weer wel voor zolangzamerhand :sunglasses:

21 likes
5 likes

Wil hem wel eens live zien, want ergens is deze best wel mooi:

6 likes

Staat eentje gebruikt te koop met champagne plaat in het blauw. Leef je uit!!