Bij twijfel: doen!
Mooi ding.
Staat je goed! Perfecte maat zo te zien!
In 2017 een tijdje op gejaagd, niet gelukt en beetje vergeten.
Dacht laat ik de draad weer eens oppakken…
Wacht. Je denkt erover om een enorme smak geld aan dit horloge uit te geven, maar hebt geen benzinegeld om er te komen?
Ik vind het wel te waarderen dat hij op de kleintjes let, maar wel gewoon afschrijfkanonnen blijft kopen op horlogegebied
Jij hebt toch net die LE binnen?! 36mm? Wel het model maar niet de kleur?
Ja, leuk ding, prima maten etc, maar donkerder toch wel een voorkeur…
mwah, nee
Doe dan gelijk die hele erg roze die hier een tijdje geleden te koop heeft gestaan
@tompj. Ik ga hier maar maar met een dosis humor maar op reageren. . Maar @rorymoer heeft wel gelijk.
Als men niet kijkt naar een ca €200 prijs verschil tussen auto en ov Tsja. Ieder zijn ding natuurlijk
@rorymoer. Sommige horloges zoals bijv een Dornbluth zijn idd pas afschrijf kanonnen als je ze probeert te verkopen.
En iedereen heeft zo zijn eigen horloge reis. Ik vind kleine seconden icm met handopwinder gewoon leuk.
De kleinere merken ook al vraag ik me af hoe onbekend of klein Dornbluth nog is tov bijv een Corneh,Kudoke of Hentschel om maar wat te noemen.
Just my 2 cts. Fijne avond HF
Oh die heb ik gemist, helaas deze is meer zalmig met haartje oranje
Heel tof, heeft mijn vriendin ook
Zit erg te twijfelen. Misschien toch zoiets erbij nog…? Zo’n two-tone '80s TAG Heuer duikertje is toch wel heel charmant en heb ik nog niet…
Moet 't natuurlijk helemaal niet doen. Heb zoiets helemaal niet nodig. Maar ja…

Ed, ik weet niet of je het merk Squale toevallig kent? Maar dat heeft een veel rijkere historie dan TAG Heuer, en ze hebben veel keuze voor mooie kwalliteits duikertjes.
Hmmm, Squale zeg je?
Moet ik me eens in verdiepen…
Goed gevonden