Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Dit zijn de 42mm’s, die dragen mega groot. Heb zowel de 42 en 36mm gehad en die 36 gaat je perfect staan

1 like

5 likes

Koop dan!!!

Lig op de bank. Geen zin om naar boven te gaan.

Is internet zo in de war. Ik had gezocht op 36 mm. De 42 is volgens velen veel te groot l2l. Moet ik sowieso niet aan beginnen

Bij mijn weten beide toch ook in 36mm te krijgen? Ik dacht dat ze ook nog een paarse hadden maar die zie ik niet meer. Lijkt me ook een kek kleurtje :star_struck:

1 like

De 36 mm. uitvoeringen zijn te herkennen aan de positie van de datum:

Foto’s: Monochrome.

16 likes

Yes. Zag het idd aan de datumpositie

1 like

Die Longines heritage collectie is zó tof! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Deze nieuwe Farer vind ik ook wel echt gaaf.

16 likes

Alweer 5 weken weg, maar als het goed is komt hij volgende week terug. :heart_eyes:

13 likes

SOLD OUT
IDD mooi horloge en scherpe prijsstelling

1 like

Zin in deze vandaag

2 likes

Vandaag iets van Nederlandse bodem

‘Dames model’ zoals die vermeld word op de site 34 mm.

afbeelding

@Seumpie. #durftevragen.(omdat a vd gang niet super actief is op social media en b zonder grap ik een goed jaar geleden een mail heb gestuurd en weken heb moeten wachten op antwoord wanneer verwachten hun de 38 mm te presenteren? Word dat nog dit jaar of pas q1 volgend jaar of?

5 likes

Knappe complicatie in een 34mm zeg

1 like

Groene Grand Seiko. Om het even welke. Ik ben de moeilijkste niet

17 likes

70 jaar geleden had ieder merk wel een triple calendar in die maat. Tegenwoordig is het een zeldzaamheid helaas. De meeste merken hebben al moeite om een time only te fabriceren in normale verhoudingen

1 like

14 likes

Met de sub dials op de juiste plek! Mooi.

2 likes

Het heeft wel iets maar €11000 hell no, meer dan €6000 zou ik er niet voor uitgeven.

Mochten ze deze ooit nog eens een fractie kleiner uitbrengen, dan zou ik die wel eens willen proberen:

afbeelding

(Of draagt deze kleiner dan hij doet vermoeden?)

10 likes