Ja, dat zijn nou van die opmerkingen waar ik echt he-le-maal niets mee kan. Maar dan ook werkelijk NIETS.
Zo een c shape is ook wel mooi. Mss wel op de short list voor 2023…
Met linnen wijzerplaat en onyx uurmarkeringen
Draagt heel leuk ook, net niet te klein en de 19mm banden helpen ook! Alleen de datum verzetten is een gedoe
Foto van de mijne:
Zowel bij de 561 als de 564? Ik dacht dat de 561 werk zoals de 912 in mijn chronostop. Van negen tot 12h voor en achteruit draaien, maar de 564 had dacht ik het trekmechanisme. Lijkt me een leuke gimmick.
Mooi
Amen.
Ik vind horloges met open hart en een subdial voor de tijd lelijk, maar het uurwerk is natuurlijk superlatief hier. Props ook voor “Grönograaf”. Da’s een grote badoem-tssjj, maar koperen ballen dat ze 'm gewoon maken, die grap.
Voor mij nog steeds de mooiste Blancpain. Jammer dat de mooiste modellen van Blancpain altijd de LE’s zijn en niet de reguliere collectie.
De day date is cal 751, die heeft het trekmechanisme voor de datum, dag is met de wijzers. Dus altijd eerst de dag goed zetten en dan nog de datum via dat trekken aan de kroon. Ik heb altijd schrik dat ik de kroon eens in mijn handen ga hebben
Azo. Zou wel voor enkel datum functie gaan. Dan heb je meer geniet van die mooie linnen plaat.
Allemachtig wat mooi.
Als je eentje vindt in goeie staat. Die zijn niet zo courant als de 751’s merk ik
Succes met de zoektocht!
Schitterende uitvoering inderdaad!
Ja tof he. Ik vind de dial gewoon heel mooi en goed passen bij dit model.
Het was een Hodinkee collab uit 2019. 100 stuks. Voorheen zag je ze ook nog weleens op Chrono24 maar zelfs daar zijn ze weg op het moment.
Mooi zo’n prx hommage