Heb je een pb gestuurd!
Ik zit hier zelf ook nog regelmatig naar te loeren
mooi, maar erg kort gmt wijzertje zit in mijn hoofd
Jazeker, erg mooi ook, maar wel totaal iets anders. Die power reserve indicator vind ik overigens niet te pruimen
Voor discussie vatbaar bij horloges met wat meer 'complicatie vaak geen struikelblok , maar bij deze horloge toch redelijk ‘onder de radar’
(ook omdat de kleur van het uitgewerkte deel niet erg afwijkt van de kleur van de wijzerplaat … bij vele andere modellen wel het geval)
Eens, maar ik hou erg van symmetrie. Een datum venster kan soms echt een doorn in mn oog zijn.
Deze vind ik wel echt fantastisch:
Snap ik. Maar in het echt oogt de Omiwatari wat leeg naast een klassieke Spring Drive plaat met PR en date. De balans is verrassend goed, op foto’s zit je er eigenlijk te dicht met je neus op.
Mijn ervaring natuurlijk, dat kan bij jou zeker anders aanvoelen
Hoe leger hoe beter . Maar deze heb ik nog nooit in het echt gezien inderdaad.
Ja eens, is wat aan de saaie kant.
De kast van de Omiwatari ben ik net gaan appreciëren door hem te passen. Het zijaanzicht is echt mooi, die geborstelde
Zijkant, platte bezel en dan dat mooie bolle saffier erop. Heerlijk in zijn eenvoud! Daarvoor alleen staat een SBGY hoog op de wishlist
Foto van het web
Vind ik ook
Een 70’s chrono ontbreekt nog steeds in de collectie; alleen welke ik dan zou willen ben ik nog steeds niet uit. Vandaag zou ik de 45503 Yachting chrono wel eens willen proberen
Nice!
En
I know how you feel. Hier ook.