Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

En, al wel een idee wat het zou moeten worden? :sunglasses:

Wat zal ik hier toch voor verkopen? :kissing_heart:

17 likes

20 likes

Ja, een Heuer Carrera of Autavia, denk ik. Maar wel een langeretermijndoel, hoor.:grin:

1 like

De nieuwe ‘grand complication’ van Patek. :heart::drooling_face:

7 likes

Haha, wat een smakeloos ding zeg.

3 likes

Deze komt denk ik ooit in de collectie. Wanneer? Geen idee

15 likes

Ik zou er wel voor een gaan met Lemania 5100. Vind dat een onderschat uurwerk en snap niet waarom er niet vaker gebruik wordt gemaakt van een centrale minuten chrono-wijzer. Makkelijker af te lezen.

1 like

Ik zou deze ondersteboven dragen

Hier ook. Eerst toch maar eens proberen wat te verkopen. Dit bedrag er nog maar weer even bij gooien vind ik niet zo’n geweldig plan, zeker nu de maandlasten met de verhuizing flink gestegen zijn :grimacing: :sweat_smile:

Deze heeft een Lemania 1341, en dus ook de centrale minutenteller. Maar de 5100 is ook een optie. Eigenlijk wil ik ze allebei :see_no_evil: :see_no_evil:

2 likes

Een Nomos…

17 likes

Ik vind de sub dial op 12 die de 5100 vaak heeft, voor net iets meer balans zorgen. Daarnaast heeft dit uurwerk in veel iconische en mooie horloges gezeten. 1341 ben ik niet echt verder mee bekend en is volgens mij vooral bekend van Tissot Navigator.

1 like

5100 is inderdaad mooier door de subdial op 12, hoewel ook daarvan versies bestaan zonder die subdial.

1341 is een iets versimpelde versie van de 1340 (Omega 1040) die later ook als 1350 in de Ebel chrono’s belandde.

1 like

Deze lijkt mij zo mooi in het echt:

Een dagje zou wel gaaf zijn🤩

15 likes

Ik hoop er in Brussel a.s weekend een te zien in real life. Of dat de 42 of 38 word en of er uberhaupt wat ligt, is afwachten :grimacing:

1 like

heb hem in blauw en groen in het echt gezien
is wel mooi hoor

1 like

Bespaar je de moeite :sunglasses::innocent:

1 like

Ja is het echt zo erg? Wist niet dat deze al zo populair waren

Van zodra er wat ligt is het weg…

1 like

Staan er nog wel wat voor list nieuw te koop grijs… dus vandaar dat ik dacht dat het wel meeviel! Heb ik verkeerd gedacht! :sweat_smile: