Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Ja dat begreep ik al snel, maar dan had het ook nog 6 uur kunnen zijn, daar zit nog een overgang. Maar die beweegt dus niet :grin:

1 like

Ja dat wordt een extra casio aan de rechter pols. :grin:

3 likes

7 likes

17 likes

3 likes

Vandaag gepast en toch wel erg onder de indruk. Eens even goed over nadenken.

Deze reclamekiek is wat imposanter dan mijn eigen gepruts:

Ik ging eigenlijk naar binnen voor de blauwe:

Ook erg mooi, maar dat goud……

19 likes

Fout goud voor Tom? Mehhhh

1 like

Ik dacht dat ook, maar om de pols…:heart_eyes:

1 like

Of het beste uit twee werelden: niet of nauwelijks aan te komen maar das een kleinigheidje

Of

8 likes

Rosegouden navitimer is een van de mooiste horloges die ik heb om gehad. Zelden had voor mij goud zo’n toevoeging. Had ik totaal niet verwacht. Nieuw wel erg prijzig overigens, maar fikse korting moet lukken of tweedehands…

11 likes

hey tom
is dit de 41mm?
was dit weekend ook aan het kijken naar deze blauwe,is er veel te doen aan de prijs of ook moeilijk?

41 inderdaad. Prima maat.

Nog geen echte onderhandeling gevoerd. Heb wel de indruk dat extreme kortingen niet meer te krijgen zijn.

ziet idd zo op internet heel mooi uit,ook maar eens gaan passen en kijken
en dat terwijl ik nooit een navitimer fan ben geweest

1 like

:heart_eyes:

(Foto van Oris.com)

8 likes

Blijft in mijn hoofd spoken, mooier wordt het voor mij niet…:star_struck:

15 likes

Vandaag deze om mogen hebben, had hem wel mee willen nemen maar deze valt behoorlijk buiten mijn budget :sweat_smile:

Een Christiaan van der Klaauw, de Planetarium Eise Eisinga.

6 likes

De Hamilton Murph is er nu in 38mm… zo had hij altijd al moeten zijn! Die mag hier wel eens om :+1:

16 likes

Poh, dat is ook een mooi ding. Ik had deze vandaag wel willen dragen. De enige reden dat ik hem nog niet aangeschaft hebt, is dat het geen automaat is….

5 likes

Ik weet even niet waar ik m moet plaatsen.

Wachten is net begonnen en zal nog maanden duren. Voorpret :partying_face:

Iemand nog tips voor welke kleur lederen band die nog moet worden gekozen? Zit zelf te denken aan donkerder blauw of groen of grijs.Heb voor mijn H2 al zwart en licht cognac. En dan is t nog de vraag welk leer (Aligator of struis of paard) rog vind ik een beetje te extreem…

Keuzes keuzes :face_with_monocle:

8 likes

13 likes