Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Alternatief?

11 likes

Haha, thanx! Nee, toch niet helemaal. Ik mis bij deze die vintage military vibe.

1 like

De kogel is door de kerk?

1 like

Yes please!

(foto van wristcheck.com)

7 likes

8 likes

13 likes

Ja paar dagen geleden al. Zie het Incoming topic :+1:t2:

1 like

5 likes

Sorry die had ik gemist. Leuk hoor, gefeliciteerd. Toch bij je originele keus gebleven, nice. Wel leuk zo’n kleiner merk. Maar nu wel even wachten dus?

1 like

Ben je ook voor de premium service package gegaan @whisky? Heb een dergelijke optie niet eerder gezien, wel slim. Lijkt mij toch wel weer aantrekkelijk eigenlijk.

1 like

Thanks.

Voor deze niet. Voor mijn eerdere H2 wel.

Zou dit keer echt een half jaar duren voordat die klaar is. Er zijn kleine merken waarbij de wacht tijd minimaal het dubbele is.

Ot

Geel of rood vandaag

afbeelding

8 likes

Wil ze beiden wel dragen. En je raad het niet, draagbaar zijn ze ook en in balans. 40mm en 12mm dik. Misschien dat ze de dikte willen communiceren met die 12uurs marker die wat mij betreft weggelaten kon zijn. Verder tof

8 likes

Hier heb ik op zitten wachten!
Wat een beauty… deze komt gegarandeerd in huis.

1 like

De nieuwe Super Squale: no date, 38mm, 45mm L2L, 12mm dik, inclusief bol saffier. I love it! I want one!:smiling_face_with_three_hearts: Maar voor dit jaar heb ik even genoeg gekocht. :grimacing: :sweat_smile:

11 likes

11 likes

12 likes

Groen en blauw zou mijn keuze zijn

1 like

Wel prijzig en erg licht.

Doe mij deze nieuwe no date beauty maar vandaag! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Kwam deze MontBlanc tegen op Schiphol, nooit eerder gezien! Erg cool:

6 likes