Zo dat is dan even mooi ruk zeg. Zouden ze op de scan een apart kleurtje zien als het gouden items zijn? Zomaar lukraak in n tas graaien lijkt me omslachtig.
Sowieso! Zonnebril was er ook uit. Lederen pouch van het horloge en etui van de zonnebril zaten er nog in. Ze hebben waarschijnlijk een systeem, als er bepaalde vormen op de scan herkend worden, markeren ze die tas en wordt deze er even uitgehaald (uit het zicht van de camera’s). Waardevolle spullen die ze makkelijk kunnen wegsteken halen ze er zo uit dan.
Kleine Murph?
Helemaal mee eens
Indeed
Als groot Interstellar fan had ik de originele in m’n vizier maar inderdaad veel te groot voor m’n smaak. Heel benieuwd hoe de kleine versie bevalt!
Heel goed. Mooie kastvorm…fraaie brushing icm een polished bezel dat mooi speelt met natuurlijk licht. Verder perfecte afmetingen voor een 38mm…mooi in balans (mede doordat deze versie ietsje dikker is). Kwalitatief ook dik in orde…bijvoorbeeld het uurwerk is zeer netjes afgewerkt.
Maar…ze gaat retour want deze maat valt helaas toch net even te klein op mijn pols (19.5cm).
Hoeveel mm. is de grote uitvoering dan?
Volgens mij 42mm…maar met een l2l van 52-54 en dat is te fors en uit balans.
Kan best
Je bedoelt te lange lugs?
Yup dat. Lug to Lug.
Ligt er ook een beetje aan of de lugs een beetje rond naar je pols staan. Dat maakt veel verschil, ook in draag comfort.
Zeker. Het is wel hét grote klaagpunt over de originele variant. Vandaar de 38 is uitgebracht. Deze is perfect. Voor een kleinere pols.
Ook mooi maar toch effe wat anders. Ik vind die 38 Hammmie best een knappert
Ik had deze vandaag gepast en ben eigenlijk wel verkocht.
Wil alleen de kwarts nog in het echt zien.
Want de prijs scheelt wel enorm.
Nog nooit in het echt gezien maar ze komen me zo op foto’s een beetje kil over. Wel alleen maar functie en geen gedoe. Dat heeft ook wel weer wat.
Dat is het ook…function over form…en dat is voor mij de charme. Klein familiebedrijf dat technisch zeer hoogwaardig spul maakt allemaal in-house. Uurwerken ook (voorheen eta of aangepaste eta) en sinds kort volledig eigen uurwerken. Knap voor zo’n klein bedrijf. Ooit begonnen als staalbedrijf.