Zeker als je kijkt hoe massaal de giganten produceren. Dan heb je hiermee iets vrij unieks om de pols en toch voor redelijke prijzen. En de bouwkwaliteit daar twijfel ik niet aan.
Absoluut. Mooi merk…bijzonder.
Tijd om er eens een irl te bekijken Drex
Morgen vier ik mijn verjaardag met m’n familie, dus vandaag leek me een mooi moment om m’n appartement een kleine grote winterschoonmaak te geven. Was wel tijd ook. Ik droeg een Datejust 16014, maar misschien was de nieuwe (mogen we dat nog zeggen?) Pelagos 39 wel leuk geweest. Hoe dan ook, het zit er weer op, en de wijn staat koud. Fijn weekend allemaal!
Jij hebt toch doorgaans zo’n grote horloges?
Dit is toch echt te klein?
PS: nog bij Ton/Yvo geweest donderdag? Ik wel en er weer ingetuind bij Yvo.
Plan was 2e Breitling (Premier) of 3e Cartier (Dumont) voor begin 2023 en is 3e Staudt geworden met deze wijzerplaat in de stalen chrono uitvoering.
Weer stapje dichterbij de gedachte om alles weg te doen voor de roze gouden Staudt guilloche chrono
Tzt kast omruilen ….
Klopt…
Sinds ik deze Blancpain heb…
…en de 36mm Explorer ben ik ook te porren voor een maatje kleiner.
Ik heb het idee dat hij een tikje groter oogt als de theoretische 37mm op de Oyster-Flex. Die band vult wat uit naar buiten ter hoogte van de kast.
Tim Mosso neem ik vaak als referentie qua pols. Die kerel polst alles en deels (heeeeeel klein deel overigens ) van wat ik zelf heb of heb gehad… hij heeft ook een filmpje waarop hij de 40mm en 37mm langs elkaar heeft en ook even op de pols heeft. Daar vindt ik de 37mm beter uit de verf komen. Vandaar mijn keuze
Maar ik heb de 37mm nog nooit in het echt gezien. Daar ga ik komende week even werk van maken
Aaaah. De man die een 46mm panerai op een 15cm pols ziet staan.
Ja die… maar soms moet je gewoon je eigen conclusies trekken.
Ik luister niet naar zijn advies… maar kiek naar die jongen zijn pols en trek dan mijn eigen conclusie
Klopt maar voor een dresser maakt me dat niet zoveel uit
pffff, dat snap ik @alexdeh! Mooi horloge en verdrietig verhaal zo.
(maar handbagage geef je toch niet af verder?)
Grappig hoe verschillend we hiernaar kijken. Ik heb een 36mm datejust, maar vond de bathyscaphe 38mm te klein. Ik vond juist de 43mm als gegoten zitten! Terwijl ik eerst dacht dat die te groot zou zijn.
Maar al te vaak helaas, zeker als je wat later komt en men vindt dat er teveel naar binnen is gegaan. Dan kan je handbagage je bij het boarden alsnog afhandig worden gemaakt. Tip: gebruik een goede rugzak in plaats van een trolley. Rugzakken nemen ze vrijwel nooit in.
Lees nu je reactie! Heftig verhaal dat dat zo maar kan.
Thanks! Toch wel goed om op bedacht te zijn!