Ik mocht deze even om een paar dagen geleden. Ik snap het wel hoor…
Love it or hate it; hype of niet - dit horloge verdient zijn respect.
Ik mocht deze even om een paar dagen geleden. Ik snap het wel hoor…
Love it or hate it; hype of niet - dit horloge verdient zijn respect.
Ongelofelijk mooi
Hiermee wast Grand Seiko echt ieder Zwitsers merk de oren
Ze moet alleen een andere naam gaan gebruiken.
Want dat is denk ik voornamelijk de reden dat mensen ze toch weg doen.
Seiko’
Want aan de kwaliteit en afwerking ligt het niet.
Mooi hoor Alleen die roze lagersteentjes… ik zag ergens dat ze ook kleurloos bestonden. Dat zou ik hier veel mooier vinden.
Mooi toch? Het geeft wat kleur, wat deze wel kan gebruiken imho. Het is al grijs genoeg zo
Vandaag mocht het deze bijzondere schoonheid zijn: een Omega Constellation Manhattan automaat. Ik hoop ooit eentje tegen te komen in goede staat. Ik vrees ervoor, want er zijn amper foto’s van te vinden
De SBGX353
Soort van toyota en lexus. Grand Toyota zou niet werken.
Op deze laatste dag van het jaar zou ik graag mijn favoriete Lange & Söhne dragen. Ik ben in het algemeen geen groot fan Romeinse cijfers op een wijzerplaat… maar kijk dan! Een prachtig ‘simpele’ platinum minute repeater. 39mm X 9.7mm en emaille wijzerplaat.
Echt een bescheiden keuze, ik mag dat wel.
Wat is de functie/kenmerken van een minute repeatrr eigenlijk?
De prijs is helaas vrij onbescheiden met EUR 409k…
Dit kun je misschien het best even Googlen… Met de schuif aan de linkerzijde geeft het horloge met belletjes tot op de minuut nauwkeurig aan hoe laat het is.
Of… demense moeten hun snobistische merkbeleving aanpassen Daarnaast is er niets mis met Seiko.
Denk je? Het is wel een heel algemeen statement. Ik denk dat er een stuk meer Rolexen geflipperd worden. Niet alleen in absolute zin maar ook relatief.