Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Op deze laatste dag van het jaar zou ik graag mijn favoriete Lange & Söhne dragen. Ik ben in het algemeen geen groot fan Romeinse cijfers op een wijzerplaat… maar kijk dan! Een prachtig ‘simpele’ platinum minute repeater. 39mm X 9.7mm en emaille wijzerplaat.

14 likes

:heart_eyes:

Echt een bescheiden keuze, ik mag dat wel.
Wat is de functie/kenmerken van een minute repeatrr eigenlijk?

De prijs is helaas vrij onbescheiden met EUR 409k…

Dit kun je misschien het best even Googlen… Met de schuif aan de linkerzijde geeft het horloge met belletjes tot op de minuut nauwkeurig aan hoe laat het is.

Of… demense moeten hun snobistische merkbeleving aanpassen :wink: Daarnaast is er niets mis met Seiko.

Denk je? Het is wel een heel algemeen statement. Ik denk dat er een stuk meer Rolexen geflipperd worden. Niet alleen in absolute zin maar ook relatief.

4 likes

Ik kan me voorstellen dat de Japanners er best trots op zijn zelfs.

2 likes

Ik dacht t wel😂. Een Lange is letterlijk een rib uit t lijf t/m een 2 onder n kapwoning. Maar 409.000 had ik niet verwacht

2 likes

Ik dacht even dat dat het referentienummer was :hushed:

2 likes

Ja dat had ik ook niet gedacht. Dan is deze Lange een koopje:

8 likes

12 likes

Hou je nog geld over om iemand in te huren die met een triangel de tijd voor je slaat :wink:

3 likes

Zo verschrikkelijk mooi. Deze had ik vandaag wel opnieuw willen dragen

10 likes

Deze met 80 verschillende banden aub🤩

20 likes

5 likes

Nice! Dat lijkt me wel een oude of niet? Weet je welke dit is? Lijkt wel een masterpiece collection ofniet? Die maan is zo mooi :star_struck:

1 like

Had foto hier vandaan.


Is geen masterpiece volgens mij. Heb twee Ref nummers gevonden. 02336 en 02981
2 likes

Dank je wel @JanDoedel Mooi exemplaar!

Bewust niet de nieuwe versie?

1 like

Blijft het doel voor 2023
afbeelding
:heart_eyes:

13 likes

In het echt (achter vitrine) nog knapper…

11 likes