Voorlopig blijf ik genieten van jouw berichten en foto’s van dit prachtige horloge, maar dat weet je inmiddels wel
Dank voor je uitgebreide reactie!
Weet je toevallig wat de L2L van de 37mm is? Ik zie dat op de website niet staan. Ze lijken wat aan de lange kant (gelukkig niet zoals Nomos), maar misschien valt het mee?
Leuk - heb je ook voor de 37mm gekozen?
Op de plaatjes in ieder geval wel!
Ik zit nu ook te denken aan een tripje naar Hamburg als excuus om eens even te gaan passen daar. Ik ga niet ongezien een horloge uit deze prijsklasse kopen. En sowieso veel leuker natuurlijk dan wanneer de postbode hem komt langsbrengen.
Wat vraag je ervan?
Ot wil deze ook wel is dragen
L2L 45MM
En omdat ze vrij fel naar beneden wijzen knuffelt hij echt vast om je pols.
Draagcomfort is echt
die groene man!!! of is het niet groen?
true that.
Mooie keuze!
Het blijft een apart stuk, met een heleboel details die een tijdje nodig hebben om te kunnen waarderen. Bijvoorbeeld:
- Het lettertype en de even cijfers, samen met de geblauwde wijzers zorgen voor een heel goede en snelle afleesbaarheid bijvoorbeeld.
- De rechte hoeken passen perfect bij de lugs en zorgen voor een minder “dressy” geheel.
- De wijzerplaat is een soort korrelig zilverwit die heel goed bij de stijl past.
- De subsecondregister heeft een subtiel sunburst effect.
- Het is een heel dun horloge die je amper voelt als je hem om hebt.
Topper dus, ik ben al jaren fan en trots eigenaar
4000 euro en 50 stuks. Met name het eerste schrok ik wel aardig van. Wel cool ding, al is de enige wijzer te kort
Geen idee
Doet me ergens aan denken…wacht
Ziet er sjiek uit.
Ben benieuwd of er nog meer gaan verschijnen op het forum.