Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Ja man, ik droom ervan!:star_struck: Speaking of which… :sleeping: Welterusten! Morgen weer vroeg dag!

1 like

Eerste nomos die te pruimen is :ok_hand:

2 likes

Wow, deze zou ik ook wel willen dragen vandaag!

2 likes

Ik zeg bestellen.
Retegaaf ding!

3 likes

Meh, Ik zie eerder een weekendje Hamburg voor me :smile:

3 likes

Alle remmen los en deze met een heerlijke diameter van 38.6mm zou wel fantastisch zijn.

Prijskaartje houdt me alleen even tegen: Euro 90.800,- :scream:

12 likes

Platina met gouden rotor? Dan nog. 90.000 ballen voor een chronograaf is exorbitant. Maar niet zo exorbitant als de Parmigiani Fleurier Tonda Split Second chronograaf van 180.000 ballen. :slight_smile:

1 like

Canopus gouden kast.

1 like

Dat is dan met recht belĆ”chelijk duur. Mooi horloge, maar nou niet bepaald concurrerend in die prijsklasse…

1 like

Gewoon doen. Word er altijd zeer fijn ontvangen bij Hentschel. Ook als je alleen eerst even langs komt zonder concrete aankoop plannen. T is wel verstandig om contact op te nemen en een afspraak te maken :slight_smile:

1 like

En dan heb je een paardje op je caseback wat er door het uurwetk uitziet als 'n unicorn.

Jippieajeeee

6 likes

Niet eens een stalen :wink:

Deze ultradunne Citizen Exceed van o.a. goud, extra gehard staal en nitride gecoat titanium. Heeft een nieuw circuit nodig, welke onderweg is. Hopelijk kan ik hem dan gaan dragen!

5 likes

Woops, was niet de bedoeling als antwoord op jouw reactie :confused:

Ik overleef het wel.

Gelukkig

Deze had ik graag willen dragen vandaag (en morgen ook)

12 likes

Ziet er goed uit zo in Titanium en een zalm dial.

Alleen 44mm en een klein prijskaartje van 200k.

19 likes

Uitstekende keuze, meneer.

1 like

Mooi uurwerk, mooie wijzerplaat, maar dat ze er een integrated bracelet van hebben gemaakt is jammer. En 44mm is zo’n 6mm te groot. :slight_smile:

1 like