Heerlijk die gele elementen!
Heb je er over gelezen? Dat ding moet echt belachelijk nauwkeurig zijn voor een mechanisch horloge…
Die mido is leuk en ontzettend betaalbaar.
Verzenden staat op €15
Ik verplaats em naar leuke online aanbieding.
doen!
Cool!
Maakt hem wel af volgens mij.
Heel leuk!
Met een Hentschel in bestelling aan jou de eer om een Hentschel Only topic te openen
… met net iets te lange lugs Ook ben ik niet per se een fan van stop seconds / seconde morte.
Mij lijkt de kast van de RRCC1 mooier. Ik hoop ze in de toekomst nog eens naast elkaar in mijn handen te hebben, zodat ik een weloverwogen keus kan maken
Ze zijn beiden geen straf alleszins!
Ik vind de kast van de nieuwe mooier, met meer uitgesproken lijnen en plooien. De lange lugs zijn mooi gebogen, dus die zullen wel goed om de pols vallen. Ik ben Nomos gewend, dus dat zal wel meevallen dan.
Als je ze beiden eens liggen hebt, dan spring ik direct in de auto! Ik breng wel een goed Belgisch biertje mee dan
Het uurwerk is ook een knap staaltje techniek! Die deadbeat vind ik altijd fascinerend, zeker als de maker alles uit de kast gehaald heeft om het zo precies mogelijk te maken.
Rexhepi effectively built an entirely new movement from scratch, adding a secondary gear train and mainspring barrel that drives the jumping seconds system, in combination with a star-and-flirt mechanism, ensuring that the energy required to power its dramatic one-second tick has zero impact on the movement’s chronometric precision and operating efficiency.