Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Blijf 'm mooi vinden, deze Super Squale. Heb er zelfs al speciaal een passende tropic voor gekocht. :sweat_smile:

10 likes

Voorbij Lange, voorbij Patek… dit is echt ultiem grailmateriaal :sunglasses:

18 likes

16 likes

… met net iets te lange lugs :grinning_face_with_smiling_eyes: Ook ben ik niet per se een fan van stop seconds / seconde morte.

Mij lijkt de kast van de RRCC1 mooier. Ik hoop ze in de toekomst nog eens naast elkaar in mijn handen te hebben, zodat ik een weloverwogen keus kan maken :sweat_smile:

1 like

Ze zijn beiden geen straf alleszins! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind de kast van de nieuwe mooier, met meer uitgesproken lijnen en plooien. De lange lugs zijn mooi gebogen, dus die zullen wel goed om de pols vallen. Ik ben Nomos gewend, dus dat zal wel meevallen dan.

Als je ze beiden eens liggen hebt, dan spring ik direct in de auto! Ik breng wel een goed Belgisch biertje mee dan :beers: :wink:

Het uurwerk is ook een knap staaltje techniek! Die deadbeat vind ik altijd fascinerend, zeker als de maker alles uit de kast gehaald heeft om het zo precies mogelijk te maken.

Rexhepi effectively built an entirely new movement from scratch, adding a secondary gear train and mainspring barrel that drives the jumping seconds system, in combination with a star-and-flirt mechanism, ensuring that the energy required to power its dramatic one-second tick has zero impact on the movement’s chronometric precision and operating efficiency.

9 likes

Ik heb er de pols niet voor maar wat een beauty is dit van VC…

19 likes

12 likes

Gaaf die 70’s look! :heart_eyes:

1 like

Vandaag mag het de blauwe 38,5mm skyfall AT zijn. Ik kijk er al een paar jaar naar, die moet er in 2023 echt eens komen!

24 likes

De mooiste uitvoering, maar weinig beschikbaar.

2 likes

En meestal niet in de beste staat en sowieso aan de prijs. Dus dat wordt nog een dingetje :sweat_smile:

Net de drie elementen waar ik een hekel aan heb.

1 like

Wie niet…. En het ene probleem zorgt voor het ander natuurlijk. Gelukkig zit ik niet zonder, dus ik heb tijd :thinking::wink:

1 like

Ik wil dit.

20 likes

Dit klinkt in mijn oren als “maar helaas gaan ze net niet de laatste meters om gewoon alles in-huis te doen”. Nog steeds superknap hoor en ik doe het ze echt niet na, maar als je dan toch al bezig bent… ik denk dat dat net even wat leuke pluspuntjes geeft voor de mensen die in die categorie shoppen.

Dude… effectively new t.o.v. de RRCC1 :laughing: Veel beter dan dit wordt ‘haute horlogerie’ echt niet.

1 like

Check, dat is een stuk beter. Ik ben me een beetje aan het verdiepen nu ook… pfoe €125k kun je een hoop leuke horloges voor kopen :slight_smile: ik sla deze even over. :grimacing:

1 like

Ik vind deze stiekem mooier dan de Breitlings. Welke ref is dit?

Euhm misschien even inlezen? :wink:

Hij maakt ondertussen zelfs zijn kasten helemaal zelf, het uurwerk is zo goed als volledig in huis gemaakt. De platen van het uurwerk zijn zelfs extra dik gemaakt om meer anglage te kunnen voorzien, omdat het kan. Beter en meer handwerk dan dit wordt het inderdaad echt niet.

1 like

Doe mij maar de nieuwe Minute Inerte.

Check het filmpje!

https://www.instagram.com/p/CoCyo-GDGyI/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes