Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Wow - net als op het station! :heart_eyes: Het verbaast me wel enigszins dat Xhevdet (het broertje van Rhexep) nu zijn eigen merk gaat voeren. Ze werken samen bij Akrivia.

Ultragaaf ja! 2 seconden stilstaan bij 60. Verzin t maar.

1 like

Bij voorkeur die linker. Of een ST3 moet nog toffer zijn. :grin: Zou die dit jaar dan toch nog komen? :face_with_monocle:

7 likes

Schitterend en heel eigenzinnig! Met een gesloten small seconds was hij nog mooier geweest :+1:

1 like

Ik mis groen in de collectie en ik hou van groen.


Of

Als de AD’s mij een jaar geleden nou niet zo misgunde😔

6 likes

:bear:

5 likes

De Angelus U50 Diver toerbillon

300m

Deze zit weer in m’n hoofd. :roll_eyes:

9 likes

Deze nog steeds bijzonder graag:

22 likes

Deze prachtige 3603 met beta 21 uurwerk.
Nog even geduld hebben voor de strap :smirk:
Lastige maten vaak bij onze vrienden van Patek…

7 likes

Ik vind het uurwerk wel érg matig afgewerkt hoor…voor een Patek. Om niet te zeggen armoedig :thinking:

1 like

Tsja, de Quartz crisis deed bijna geen Zwitserse partij goed :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hij zoemt wel als een malle!

2 likes

Deze


Maar deze incoming heeft wat levertijd…

11 likes

Het schijnt wel een bijzonder uurwerk te zijn voor zijn tijd. Daarnaast, sommige mensen interesseert het geen **** wat er in hun horloge zit, het gaat om de buitenkant om mee te shinen :smiley:

In dit geval, ik heb er niet zo’n probleem mee. Het heeft wel wat, gezien de tijd dat dit horloge werd gemaakt.

2 likes

Dat zou goed kunnen hoor maar daar heb ik zelf geen verstand van. Ik bedoelde alleen de uitvoering in uitgestanst blik zonder verdere afwerking of decoratie.

1 like

Deze please! Voor mij toch net even wat anders dan de andere GS’en (forgive me when I am wrong), bijzondere dial, gave kast met mooi materiaal en ook even net een ander bandje.

Photo credits: Hodinkee

8 likes

Ik doe mee!

Voor de liefhebbers:
https://grandseikogs9club.eu/sbgw295/

4 likes

13 likes

15 likes


Chrono, GMT en kompas! En maar 39mm.

7 likes