Iemand met smaak!
Kan zomaar zijn dat deze binnenkort incoming is. Hopelijk met een band die groot genoeg is.
Iemand met smaak!
Kan zomaar zijn dat deze binnenkort incoming is. Hopelijk met een band die groot genoeg is.
Oei die wil ik ook wel een dagje
Alles wat ik wil dragen, bezit ik, behalve een Speedy Snoopy, maar die ligt al klaar voor me, en haal ik Zaterdag op.
Ik heb gelukkig geen interesse in horloges die ik me niet kan veroorloven. Alles wat ik echt mooi vind is bereikbaar al moet ik er vaak wel weer iets voor inruilen. Het is dan ook altijd een lastige keuze, maar ik ben al jaren tevreden met mijn zeer bescheiden collectie, die ook steeds aangepast wordt aan mijn veranderende smaak.
ik ook dus, maar als ie er morgen niet lijkt te komen dan annuleer ik mijn order bij Chrono24, zoek het uit met FedEx
Dat is wel belangrijk, bandje wisselen wordt hem natuurlijk niet.
Er staan ook wat schakels op Chrono24, wel wat prijzig, kijkend naar de waarde van de Longines.
Gelukkig hoef je niet in praktijk te brengen:
Zo, dat is een tijd terug. Ik heb er wel heel lang op moeten wachten.
Ik mocht hem vanaf vandaag al ophalen, maar wacht tot Zaterdag. Ga ik samen met m’n dochter
Na 54 horloges uit het hogere segment gekocht te hebben, is de ergste opwinding wel verdwenen tijdens een aankoop.
Ik wordt er wel nog steeds blij van, zeker van de speciaaltjes zoals deze, en m’n Pepsi
Blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren. Wie had ooit gedacht dat Omega deze weg zou bewandelen.
Heeft weinig met Omega te maken denk ik. Meerdere merken (oa de trinity, en uiteraard de kroon) bewandelen dezelfde weg, welke wij als liefhebbers/kopers zelf hebben geplaveid.
Omega heeft het geluk deze weg ook te mogen bewandelen. Doet wonderen voor PR.
Tof maar buiten mijn budget.
De Shunbun is een horloge die ik graag nog eens wil passen! Wat mij betreft een van de mooiste dials ooit gemaakt.
Foto credits to Bulang and Sons
Ik ben aan het kijken voor mijn volgende aankoop en dat mag eigenlijk wel een allrounder op staal zijn. Waarschijnlijk wordt het 1 van die 2… kiezen jullie maar vandaag
0 stemmers
Zeker de moeite waard om deze eens te proberen. De wijzerplaat is in het echt wel een stuk minder roze dan je aan de hand van de foto’s zou vermoeden. Het is meer een roze gloed in zacht licht. Voor mij juist een pluspunt!
Foto van de mijne:
Mag het ook een 39mm Explorer zijn? Perfecte maat
Mmh ik heb die een tijd terug eens om gehad en ik vond die aan de grote kant met zijn gepolijste bezel en grote wijzerplaat… maar alles mag in dit topic
No doubt