Welke? Die 36mm ex 1 ligt vaak zat bij de AD’s
Oeps, sorry Willem, ik reageerde op t verkeerde berichtje. Ik bedoelde de Blancpain No Rad 40,3mm…
Je doet net alsof ik met m’n 18,5 cm polsjes beide maten Explorer nog nooit heb gepast.
Hou nou toch eens op met conclusies trekken over de ervaring van een forumgenoot op basis van één losse uitspraak.
Ik begrijp je.
Eigenlijk heb ik het omgekeerde. Ik ben aan 40mm Grand Seiko gewend, maar vind eigenlijk altijd dat de banden te weinig taperen. Een 37mm Grand Seiko is al beter, maar een taper in de band zou het helemaal af maken.
De 36mm moderne Explorer zat geweldig, ook al zijn de clasps wat lomp. Maar je kunt beter onverdeeld blij zijn met wat je hebt dan onverdeeld iets anders willen hebben dan je nu hebt, dus ik ben oprecht blij voor je.
Toch nog maar eens een SBGX265 scoren hier.
Zeg, is dat nou een geïntegreerde band? Nee toch?
Zag het. Dikke min.
Inderdaad. Zo jammer. Maar het voordeel is dat hij van mijn lijst af kan.
Hoi Polloi, @Aamon, heer Ad Albert Monen, deze Crédor is van een verfijning, welke zijn weerga nog niet kent, ‘in my humble opinion.’
Een beater. Ik loop 2 dagen in de Efteling. En gaat toch wat minder achteloos langs muurtjes en hekken met een wat mooier horloge.
Zo iets.
Als dit zo strak is dat ik niet zie waar die band ophoudt… Dat wil zeggen, als het horloge net zo strak gaat zijn als de render… Damn, son. Staat ie weer op de lijst.
Ben altijd fan geweest van de 5 digit date maar de details op deze 4 digit zijn wel echt heel tof.
Credits aan Bulang
Inderdaad zeg. De stretch band kende ik, de blauwe wijzer niet.
Wat moet je daar in hemelsnaam twee dagen
Witte stippen op pado’s schilderen.