had nog niet door dat het een Ming was.
Mag best een weekje om de pols ondanks de afmetingen.
Referentie 1518 perpetual calendar chronograph. 34,5 millimeter, 1945.
Dubbel gesigneerd, enig bekend exemplaar.
Ca. € 2,900.000,-
Nu de dag- en maandaanduiding nog netjes in het venster.
Deze vond ik “vroeger” al leuk toen mijn horlogereis net begon. Ik werd er ineens aan herinnerd door dit topic.
Nu krijg ik ineens zin in deze Boldr Venture in het zwart… en uiteraard is die nu nergens meer te verkrijgen
3 weekjes wachten lukt wel toch
Hahaha thanks! Ja dat moet wel lukken! Ik had alleen nog maar bij Serious Watches gekeken.
Ik trek die kroon op 4 niet van Seiko duikers.
Maar begin wel warm te lopen voor deze generatie monster.
Deze nog nooit gezien.
Mooi ding wel!!!
Lijkt op het slimmere broertje van de tank americaine.
Ja, mooi he? Het is een tank centré. De centré heeft een ietwat gebogen caseback die mooier om de pols valt dan de tank american met de vlakke caseback. Dit specifieke model is dan weer cartier’s interpretatie van de GMT. En dat mag ik eigenlijk niet zeggen, want dit is gewoon een dual time horloge. Wel een erg leuke complicatie imo.
Ja de american heeft een wat lege wijzerplaat naar mijn mening. En dit is wel even wat anders dan normaal!!
Een A Lang & Sun. Dikke knipoog met een unieke ‘second hand’. Zonnig ding voor een dagje. Meer info via The Sun.
Als deze techniek niet in een Frederique Constant, maar in een Patek Philippe Advanced Research naar de markt was gebracht, had je er 100k voor moeten neertellen