Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

De nieuwe Victorinox INOX chrono:

Beetje lomp en lelijk, maar eigenlijk vind ik dat wel lekker :yum: :grin:

9 likes

16 likes

Geïnspireerd door het topic van @koetsjh? :wink:

2 likes

Ik vind dit echt al lang een prachtig horloge :open_mouth: , ik kan even niet volgen :grin:

1 like

Alee de masterpiece lijn in het algemeen :wink:

1 like

Was geen kritiek, maar ik dacht even dat je wellicht door dit topic op een idee was gebracht. Zo vaak zie je ML namelijk niet langskomen hier :blush:

3 likes

Dat denk ik ook :grin:

Knap merk hoor dat Frederique Constant! :ok_hand:

Wat meer kleur op deze grijze dag.

8 likes

@wbcoupe
Nee hoor geen probleem had ik zo niet opgevat :wink:. Ik kon echt niet volgen :grin:, nu weet ik weer wat je bedoeld ik heb er volgens mij ook op gereageerd op dat topic :yum:. Deze lijn vind ik al zeer lang mooi al van voor ik op dit forum zat maar inderdaad het kan goed zijn dat het door dat topic is dat ik er ineens aan dacht :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ik vind de masterpieces echt prachtig, ik heb me altijd al afgevraagd of deze soepel lopen:


Zo met die tandwielen en dergelijke :grin:

5 likes

Poah.

Gr, Vigorelli

9 likes

Klein beetje schokkerig lijkt het wel te lopen als je filmpjes bekijkt. Maar helemaal onlogisch is dat niet natuurlijk, een secondewijzer van een mechanisch horloge schokt tenslotte ook:

1 like

Gewoon briljant. :wink:

5 likes

@wbcoupe
Danku voor de leuke info :wink:. Deze is mijn favoriet, heb er alleen het geld niet voor :yum:. Vele zullen het oneens zijn met me maar toch :wink:

5 likes

@koetsjh
Inderdaad briljant :ok_hand:. Echt een pracht merk :wink:. Stiekem jaloers op de uwe maarja je kan niet alles hebben he :grin:. Ik ben aan het sparen voor een astron en daar blijft mijn prioriteit momenteel :yum:

2 likes

Ik vind hem prachtig. Al zou de afleesbaarheid voor mij wel een dingetje zijn.

Dank je, maar geen nood, er komt er vast een keer eentje voor je voorbij. :smiley:

1 like

Laat ons hopen :wink:

1 like

16 likes

Deze voel ik wel. Heb niets met dit type horloge, maar deze klopt wel. Doet me denken aan Linde Werdelin

1 like

Heeft het wel iets van weg inderdaad.
De carbon bezel doet het goed overigens bij dit model, de versies met stalen bezel vind ik wat minder geslaagd.

1 like

28 likes