Maatwerk kan ook Marco
Ja dat is jou piece uniek In Breda zit sinds enige tijd ook een verkooppunt. Op de hoek bij House of Pertijs in het centrum.
Nu kan ik uiteraard gaan roepen. Ik heb al een zalmkleurige wijzerplaat. Mja heb ook al een paar groene wijzerplaten
Dank je wel voor de suggestie
@APMV mooie keuze al moet ik zeggen dat ik de meerpijs aardig fors vind. Tov de non guilloche wijzerplaat ca €2700 meer. Ja ik moet niet z******. Guilloche vs non Guilloche bij Cornehl is ook €2k verschil
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-universal-geneve-ferrovie-dello-stato-495/470580?u=swisstoni
Kom op heren, wie koopt hem? Te belachelijk voor woorden inmiddels
Ik mag niet, m’n vrouw houdt niet van de C-shape
Wat heeft je vrouw er nou weer mee te maken?!
Haar nieuwe keuken heeft prioriteit.
Belachelijk inderdaad.
Dat is ook echt een eyecatcher👌
Ik hoop dat jou potje snel gevuld is en dat je hem kan bemachtigen. Gun hem jou🫡
Hoop deze binnenkort in het echt te mogen aanschouwen. Terwijl ik dit schrijf, realiseer ik me al te goed dat enorme risico’s met zich meebrengt…
dank je Mark
Heb hem vorig jaar gepast op WatchTime tijdens bezielende uitleg van Yvo over het guilloche proces. Sinds die tijd uiteraard verliefd op deze wijzerplaat
Paar weken terug bij van Grinsven in Den Bosch deze opnieuw gezien in de etalage. Niet opnieuw gepast om niet voor de bijl te gaan. Eerst sparen
Doen!!