Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Tof horloge met een paar herkenbare designelementen. Vind het persoonlijk aansprekender dan welke railmaster dan ook.

Akkoord. De VC toont een stuk verfijnder op de foto’s. De JLC is zodanig doorgedreven dun, dat die wat inboet aan diepte en details. Allemaal smaak natuurlijk en in het echt kan het anders zijn :blush:

2 likes

Ik ben ik een funky mood… geef mij die nieuwe Diastar maar eens voor een dagje :sunglasses:

13 likes

Echt? Ik zag hem ook voorbijkomen, maar ik vind deze echt vreselijk.

Ik doe vandaag lekker met je mee.

Zeer aparte wijzers. Grijze dots maken m speels.

Weet niet of ik m wel zowat 3.5 keer zo leuk vind voor ‘goud’ tov staal met hetzelfde uurwerk als bijv een Orion.

7 likes

Yup, die wil ik…

12 likes

Roze wint tot nog toe, verrassend!

Eens! Maar in gouden variant nog steeds wel veel bang for buck. Massief goud voor 8400,- het is sowieso een prachtig ontwerp. :heart_eyes:

1 like

Haha kan ik inkomen. Een sunburst brush op de bezel zou mooier geweest zijn, maar anders heeft het wel wat. Doet me denken aan een Omega Flightmaster. Even een hypothetische wissel naar deze dan maar :smile:

4 likes

De Heuer is ge wel dug mooi

Jaa! Die zou ik ook wel willen dragen, tof ding. Is er bij mij nog steeds niet gekomen, maar wie weet.

1 like

Vandaag tegengekomen in het museum over de slag van Duinkerke:

4 likes

10 likes

Piece unique 5139G

11 likes

15 likes

Amai mijnen frak! I like :star_struck:

1 like

Deze lijkt me ook leuk om eens te proberen. Wel met deze lume pip en niet die met dat kleine zwarte puntje.

9 likes

Deze pen :slightly_smiling_face:

15 likes

Heb je er wel 'ns een gehad? Imo geen comfortabeler, robuuster, meer ‘bang for buck’- en überhaupt leuker horloge te vinden dan een Squale 1521. Nu alweer weeeken om de pols, in Indonesië en verveelt geen moment.

3 likes

Nope. Maar iedereen die er een heeft gehad hoor ik hetzelfde zeggen.

1 like