Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Deze pen :slightly_smiling_face:

15 likes

Heb je er wel 'ns een gehad? Imo geen comfortabeler, robuuster, meer ‘bang for buck’- en überhaupt leuker horloge te vinden dan een Squale 1521. Nu alweer weeeken om de pols, in Indonesië en verveelt geen moment.

3 likes

Nope. Maar iedereen die er een heeft gehad hoor ik hetzelfde zeggen.

1 like

Eigenlijk zou ik mijn Junghans willen dragen vandaag :green_heart:, maar deze is (weer) kapot. De kroon wil niet meer naar de laatste positie om de tijd in te stellen. Benieuwd hoe dit af loopt :triumph:.

En ik krijg de kriebels van deze…helemaal niet groen, maar heel erg mooi. Wil ik nu vreemd gaan of is er een mooiere reden voor?

5 likes

7 likes

Als mede groen liefhebber vind ik deze Tudor ook geweldig mooi :star_struck: de combinatie van kleuren is gewoon :dart:

1 like

Totaal buiten budget maar wel gaaf!

Edit; of deze
images

8 likes

Ik niet :flushed:

1 like

Ik niet. :blush:

1 like

Blijft in mijn hoofd spoken! En ik mis mijn 58 wel een beetje :blush:

17 likes

Welk horloge (maker, model) is de bovenste?

Grappig dat je dat vraagt. Moser & Cie perpetual calendar tutorial.

2 likes

Kende dit model niet. Was enigszins confuus door de teksten: echt af fotobewerking? Maar Moser met een knipoog aan de tekentafel verklaart alles.

2 likes

deze had ik willen dragen, maar ik heb hem niet :disappointed_relieved:
de enige die ik echt nog wil hebben, maar… :money_mouth_face:

16 likes

Dit! Geweldig merk is het. Al is deze voor mij iets te gimmicky om tienduizenden euro’s voor neer te leggen.

1 like

Graag :star_struck:

6 likes

Mooi horloge, maar die band ervan is ontzettend slijtagegevoelig en erg duur om te vervangen. Bij de volgouden absoluut onbetaalbaar, zelfs met inlevering van de oude band. Dat was het einde van de Omega liefde hier.

1 like

Deze Citizen vind ik zoooo gaaf

1 like

Dank voor de waarschuwing!

1 like

Chronomastertje :point_down:

6 likes