Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

10 likes

Piece unique 5139G

11 likes

15 likes

Amai mijnen frak! I like :star_struck:

1 like

Deze lijkt me ook leuk om eens te proberen. Wel met deze lume pip en niet die met dat kleine zwarte puntje.

9 likes

Deze pen :slightly_smiling_face:

15 likes

Heb je er wel 'ns een gehad? Imo geen comfortabeler, robuuster, meer ‘bang for buck’- en überhaupt leuker horloge te vinden dan een Squale 1521. Nu alweer weeeken om de pols, in Indonesië en verveelt geen moment.

3 likes

Nope. Maar iedereen die er een heeft gehad hoor ik hetzelfde zeggen.

1 like

Eigenlijk zou ik mijn Junghans willen dragen vandaag :green_heart:, maar deze is (weer) kapot. De kroon wil niet meer naar de laatste positie om de tijd in te stellen. Benieuwd hoe dit af loopt :triumph:.

En ik krijg de kriebels van deze…helemaal niet groen, maar heel erg mooi. Wil ik nu vreemd gaan of is er een mooiere reden voor?

5 likes

7 likes

Als mede groen liefhebber vind ik deze Tudor ook geweldig mooi :star_struck: de combinatie van kleuren is gewoon :dart:

1 like

Totaal buiten budget maar wel gaaf!

Edit; of deze
images

8 likes

Ik niet :flushed:

1 like

Ik niet. :blush:

1 like

Blijft in mijn hoofd spoken! En ik mis mijn 58 wel een beetje :blush:

17 likes

Welk horloge (maker, model) is de bovenste?

Grappig dat je dat vraagt. Moser & Cie perpetual calendar tutorial.

2 likes

Kende dit model niet. Was enigszins confuus door de teksten: echt af fotobewerking? Maar Moser met een knipoog aan de tekentafel verklaart alles.

2 likes

deze had ik willen dragen, maar ik heb hem niet :disappointed_relieved:
de enige die ik echt nog wil hebben, maar… :money_mouth_face:

16 likes

Dit! Geweldig merk is het. Al is deze voor mij iets te gimmicky om tienduizenden euro’s voor neer te leggen.

1 like