Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Bijzonder fraai horloge! Dacht dat deze Patrimony altijd veel duurder was dan een Lange Saxonia thin. Tegenwoordig blijkt dat ze in hetzelfde vaarwater zitten qua prijs… Ik wou altijd nog eens een Lange bezitten, maar dit maakt de keuze erg lastig! Een zorg minder is dat ik nu dat geld toch niet heb! :sweat_smile: ik vind deze uitvoering ook heel fraai!

18 likes

Wat ik graag had willen dragen is onderstaand horloge. Ben al een tijdje op zoek maar nog niet gevonden helaas.

1 like

Recent kwam ik achter het bestaan van onderstaande Omega… En op één of andere manier spreekt deze mij enorm aan!

19 likes

Mooi hoor, die time only Dynamic. Ik heb zelf sinds kort de chronograaf en ben er erg blij mee!

18 likes

8 likes

Nog nooit een GMT gehad. Deze zou ik wel willen proberen:

15 likes

12 likes

Just my 2 ct. Misschien ruilen? Vind persoonlijk de Vacheron mega veel mooier (althans de voorkant). Opgelegde indexen en de minuten indicaties in sandwich dial. Echt prachtig! Weet niet of één van beide een zichtbodem heeft? Maar voorkant vind ik mooier, vind de JLC vrij saai.

1 like

Tof horloge met een paar herkenbare designelementen. Vind het persoonlijk aansprekender dan welke railmaster dan ook.

Akkoord. De VC toont een stuk verfijnder op de foto’s. De JLC is zodanig doorgedreven dun, dat die wat inboet aan diepte en details. Allemaal smaak natuurlijk en in het echt kan het anders zijn :blush:

2 likes

Ik ben ik een funky mood… geef mij die nieuwe Diastar maar eens voor een dagje :sunglasses:

13 likes

Echt? Ik zag hem ook voorbijkomen, maar ik vind deze echt vreselijk.

Ik doe vandaag lekker met je mee.

Zeer aparte wijzers. Grijze dots maken m speels.

Weet niet of ik m wel zowat 3.5 keer zo leuk vind voor ‘goud’ tov staal met hetzelfde uurwerk als bijv een Orion.

7 likes

Yup, die wil ik…

12 likes

Roze wint tot nog toe, verrassend!

Eens! Maar in gouden variant nog steeds wel veel bang for buck. Massief goud voor 8400,- het is sowieso een prachtig ontwerp. :heart_eyes:

1 like

Haha kan ik inkomen. Een sunburst brush op de bezel zou mooier geweest zijn, maar anders heeft het wel wat. Doet me denken aan een Omega Flightmaster. Even een hypothetische wissel naar deze dan maar :smile:

4 likes

De Heuer is ge wel dug mooi

Jaa! Die zou ik ook wel willen dragen, tof ding. Is er bij mij nog steeds niet gekomen, maar wie weet.

1 like

Vandaag tegengekomen in het museum over de slag van Duinkerke:

4 likes