Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Begrijp je helemaal. Ook 3 jaar geleden de 42mm gepast.
Deze week opgehaald.

11 likes

Staat je heel goed. Vind de kastvorm van opzij zeer mooi eigenlijk. En over het algemeen de kast , wijzerplaat en combinatie met de bezel, hoe die licht naar binnen afloopt, zeer mooi gedaan. Doet me beetje denken aan die vintage uitziende duiker van Baltic maar dan beter.

1 like

13 likes

Zat weer eens bij de Jomashop te struinen en dit heb je al voor een dikke 200 Euro op de mat liggen… Hmm :thinking: :yum:

7 likes

Het is echt een prachtig horloge. Vanaf het moment dat ik hem gepast had bleef hij door mijn hoofd spoken.
Rado is alleen niet zo heel geliefd hier in Nederland. Maar gelukkig zijn er nog wel echte liefhebbers te vinden die hem kunnen waarderen.

2 likes

De rest van deze week zou ik graag deze drie modellen van de Only Watch 2023 veiling dragen. Atelier de Chronometrie, Chopard, en F.P. Journe (met nieuw uurwerk die we ongetwijfeld in een nieuwe lijn zullen terugvinden).

9 likes

Mooi horloge.

Is wel een dameshorloge.

1 like

Volgens Tissot wel inderdaad, maar met 31x42 mm prima geschikt als herenhorloge. Zeker met mijn polsmaat van 16 cm :sunglasses:

Voor de “porto small lady” geldt dat dan weer niet, die is echt klein:

1 like

My god, deze mogen ze wel uit gaan brengen.

15 likes

inderdaad :+1: :star_struck:

1 like

+1 :+1:t2:

1 like

image

Vandaag écht ontdekt en kan even niet aan andere horloges denken. Deze moet er komen :heart_eyes:

5 likes

Ik zit hier al zolang mee in mijn hoofd, hij moet er echt op korte termijn komen. :heart_eyes:

4 likes

Voor goud gaan vandaag

7 likes

Deze zou ik wel een dagje willen dragen :man_dancing:

12 likes

Hodinkee doet mee:

9 likes

Toepasselijk naam voor nu:

Nuit Fantastique…

Welterusten!

2 likes

Vandaag gewoon eens een toolwatch 101