Zeker een fraaie!
En ik neem aan in de 40 mm uitvoering?
Zelf heb ik jaren de kleine Polaris gedragen en die is dacht ik slechts 36 of 37 mm.
De ‘grote’ zag je maar zelden.
Waar niemand tegenwoordig nog bij stilstaat gewoon omdat het geen issue meer is; het goud is massief en ingelegd in de groeven die in het titaan gefraisd zijn.
Die kastbewerking was complex en moeilijk.
Ik moet altijd even 2 keer kijken naar dit merk, mooie klok, maar zie het verder weinig langs komen. Handopwinder, anders had ik hem misschien genomen🙂
41,5 mm, 1 van de 2 laatste laatste modellen van de Polaris als ik me niet vergis. Titanium met een 2mm gouden inleg zonder naden inderdaad. De ‘Jumbo’ of XL is een automaat, terwijl veel modellen van de Polaris een quartz uurwerk hebben. Gerald Genta is verantwoordelijk voor het ontwerp. Genoeg leuke modellen met verschillende functies waarbij de quartz modellen redelijk betaalbaar zijn. Wat mij betreft een beetje een ondergeschoven kindje van Omega. De quartz chrono is een lekkere zomerklatser:
Ben tegen iemand bezig die hem ongebruikt heeft, full set op Uhrforum, maar die is op zoek naar de quasi nieuwprijs, ik betaal liever jong gebruikt. 'k Weet nog niet of we er gaan geraken. Hopelijk wel…
AL&S Saxonia Moonphase. Al tijden een van mijn absolute grails (ook specifiek in deze kleurencombinatie) en vanochtend onverwacht zien liggen dus kon het niet laten om hem even te passen.