Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Zeker een fraaie!
En ik neem aan in de 40 mm uitvoering?
Zelf heb ik jaren de kleine Polaris gedragen en die is dacht ik slechts 36 of 37 mm.
De ‘grote’ zag je maar zelden.

Waar niemand tegenwoordig nog bij stilstaat gewoon omdat het geen issue meer is; het goud is massief en ingelegd in de groeven die in het titaan gefraisd zijn.
Die kastbewerking was complex en moeilijk.

4 likes

Ik moet altijd even 2 keer kijken naar dit merk, mooie klok, maar zie het verder weinig langs komen. Handopwinder, anders had ik hem misschien genomen🙂

3 likes

Daar staat toch duidelijk automatic op de plaat, of begrijp ik je verkeerd?

1 like

Yup…nog steeds deze graag…

7 likes

deze heeft ook wel een leuke uitstraling :ok_hand:

1 like

Idd, ik vergis me met een ander horloge. Dan ga ik het toch echt overwegen. Thnx!

1 like

41,5 mm, 1 van de 2 laatste laatste modellen van de Polaris als ik me niet vergis. Titanium met een 2mm gouden inleg zonder naden inderdaad. De ‘Jumbo’ of XL is een automaat, terwijl veel modellen van de Polaris een quartz uurwerk hebben. Gerald Genta is verantwoordelijk voor het ontwerp. Genoeg leuke modellen met verschillende functies waarbij de quartz modellen redelijk betaalbaar zijn. Wat mij betreft een beetje een ondergeschoven kindje van Omega. De quartz chrono is een lekkere zomerklatser:

6 likes

De Sylvain Pinaud van Only Watch 2023 zou ik vandaag ook wel willen dragen.

12 likes

Ben tegen iemand bezig die hem ongebruikt heeft, full set op Uhrforum, maar die is op zoek naar de quasi nieuwprijs, ik betaal liever jong gebruikt. 'k Weet nog niet of we er gaan geraken. Hopelijk wel…

Denk dat je gelijk hebt.

Ik hou er wel van, de meeste die ik tegenkom zijn behoorlijk gedragen. Een in ‘heel nette’ staat zou ik ever ooit best nog wel…

:grin:

AL&S Saxonia Moonphase. Al tijden een van mijn absolute grails (ook specifiek in deze kleurencombinatie) en vanochtend onverwacht zien liggen dus kon het niet laten om hem even te passen.

16 likes

Doe mij dan maar deze:

#onlywatch😬

11 likes

Wat een event!

2 likes

Lees je hier de minuten in wat normaalgesproken de sub seconds dial is?

1 like

5 likes

Altijd als het horlogepotje leeg is zie je de mooiste dingen :man_facepalming:

25 likes

Hahaha heel erg waar.
Ook zie je meer moois dan normaal als je net besloten hebt niet meer uit te breiden, maar te verminderen :wink:

4 likes

Ja, ook al ervaring mee :joy:

1 like

Komt ff binnen via alle cookies:

12 likes

Je vult dat potje wel.

2 likes