Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Ik zou bij deze terughoudend zijn schat ik in :rofl:

5 likes

Wat een chique horloge.
De klasse spat er vanaf.
Heel fraai, en als apart detail de weergave van de datum, ook heel mooi gedaan.

1 like

Zelf laatste tijd gefocussed op Hamilton horloges van rond 1958 .
@Colnago ook beetje de aanstichter hiervan door aanschaf en showen van de Ventura in quartzuitvoering. Zeer aantrekkelijk

Maar de originelen uit die vroege periode zijn wat vormgeving betreft helemaal geënt op de baanbrekende techniek van de binnenwerkjes.
En dat leverde een mooie verzameling bizargevormde horloges.

Ook onze forumgenoot @Vlagger73 is thuis in die Hamiltonwereld en heeft me enthousiaster gemaakt.

Deze wil ik morgen dragen…

10 likes

Helemaal geweldig, behalve dat hand … … made

1 like

Zie het nu pas, had ie wel ergens op de caseback beter mogen plaatsen :pinching_hand:

1 like

Erg mooi exemplaar idd :star_struck:

1 like

4 likes

Beetje spijt dat ik deze weg deed. Prachtige toolwatch.

Voor mij graag deze jaren 90 Vacheron :point_down:

8 likes

Zit nog steeds in de g shock fase

5 likes

Deze!

Vooral de groene krooninleg is tof.

8 likes

Ik begin steeds meer geïnteresseerd te raken. Zojuist in de etalage zien liggen, maar ik heb de verleiding om te passen weerstaan… anders is het hek van de dam :rofl:

Fotootje van Fratello, die de Legend Diver erg mooi op de foto heeft gezet!

14 likes

Om de één of andere onverklaarbare reden blijft het beeld van GS op staal een beetje hangen op mijn netvlies. Doet u deze dan maar (ja, @Cihanski ik heb je waarschuwing ter harte genomen en laat de Voutilainen eventjes voor wat 'ie is… En toch bekruipt me het gevoel dat er meer horloges een positief etsende uitwerking op mijn blikveld hebben.)

11 likes

Zeer mooi :+1:

1 like

16 likes

Het is dat ik al een Tangente heb…

15 likes

Gassan Pre owned heeft er 1.

1 like

Ik vind die blauwe wijzerplaat ook waanzinnig mooi , maar dat ’ 91 - 13 ’ blijft toch een dingetje voor me :confused:

1 like

Pfff, 23k is wel een beetje absurd hoor. Daar haal je in Azië een al een platina versie voor.

2 likes