Erg fraai imho
Iemand een idee van - of ervaring met de extra kosten bij import van een Nivada Grenchen? Rekening houden met de bekende 25%?
Erg fraai imho
Iemand een idee van - of ervaring met de extra kosten bij import van een Nivada Grenchen? Rekening houden met de bekende 25%?
Niet doen joh. Dit is echt vet!
Jammer dat ik helemaal niks weet van vintage of waar ze te vinden zijn. Anders zocht ik ook eens zo’n UG.
Dan is dit toch een makkelijk model om vintage in te stappen? Er is niet erg veel om op te letten. Zorg dat de wijzerplaat nog in goede staat is, er durft al eens wat kleur af te bladeren, en bestudeer het uurwerkje met plaatjes op internet. Ik denk dat ik deze op het lijstje voor volgend jaar zet. Ze worden ook elk jaar duurder, dus hoe langer ik wacht hoe lastiger het word. Zou ook nog eens een Genta ontwerp zijn, al moet ik daar nog eens wat meer info over vinden.
Ja en nee.
Op C24 zie ik allemaal voor 1.7+ met stick markers.
Die andere platen zijn een stuk goedkoper.
Watchrecon vind ik niet veel.
Geen idee wat een reeele prijs is, of er sprake is van redials, veel particulier ver weg zonder ref. Etc
Ik denk dat het wel zal meevallen wat betreft redials. De prijzen op chrono zijn idd optimistisch.
Waar kun je dit soort dingen nog meer vinden dan?
Ik zei dat al in een ander topic… Als dit geen titaan was had ik 'm niet gekocht, maar juist omdat het allemaal zo licht is draagt dit fantastisch. Nu heb ik degene met een kloddertje roze, maar de winter variant was ook erg mooi. Mooier dan ik had verwacht, gegeven veel foto’s.
Ja, die is inderdaad moeilijk te bevatten op foto, zoals wel vaker met GS. En titanium is zeker the way to go
Blijkbaar moeten ze een extra knop engineeren voor een probleem wat je totaal niet hebt als je een fatsoenlijk pakkinkje op je kroonstam hebt zitten.
Man man man man man. Een oplossing van duizenden Euro’s voor een probleem van 50 cent. Daar word ik absoluut niet warm van, dat is gewoon complexiteit toevoegen, want YOLO.
Uiteraard is dit een persoonlijke mening van een klootviool die verschrikkelijk van “economy of design” houdt.
Naar ik me herinner uit een Youtube cast van ik dacht the Urban Gentry over hommages klopt dit inderdaad. Patek Philippe heeft toen het design gekopieerd en nadien Genta ingehuurd voor je weet wel wat
Gewoonlijk ga ik ook via chrono op zoek naar de nette exemplaren bij professionele handelaars, en probeer dan rechtstreeks in contact te komen, om de prijs ietsje beter te krijgen. Als dat niet werkt en ik wil het horloge echt hebben dan betaal ik gewoon de prijs.
Dat filmpje heb ik ook gezien, maar ik weet niet of deze exacte versie van de white shadow er al was voor de elipse, of dat de elipse geïnspireerd is op vorige modellen van de white shadow, en deze white shadow dan weer naar de elipse heeft gekeken. Dat is soms erg moeilijk uit te zoeken. Hoe de vork aan de steel zit is op zich niet belangrijk, maar ik wil het wel graag weten voor het verhaal achter het model.
Denk dat dit een van die merken veel gewoon doet qua design omdat ze het kunnen
Excuse me?
Gehaast geschreven bericht zie ik nu. Maar ik denk inderdaad dat Moritz Grossmann complexiteit toevoegt omdat ze het kunnen. En waarom ook niet.
welkom in de club
Welkom bij de club, alvast.